ششمین جشنواره استانی تئاتر میثاق با حضور هفت نمایش برتر از شهرستانهای خراسان رضوی عصر پنجشنبه طی مراسمی در کاشمر آغاز شد.
کد خبر: ۴۱۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴ 27 April 2017
جشنواره تئاتر میثاق در کاشمر آغاز شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر در این مراسم گفت: 140 هنرمند، بازیگر و کارگردان از شهرستانهای تربت حیدریه، خواف، مشهد و کاشمر تا چهاردهم اردیبهشت جاری در این جشنواره حضور دارند.
جواد روشندل افزود: در چارچوب فراخوان 59 متن نمایشی از شهرهای مختلف خراسان رضوی به دبیرخانه جشنواره ارائه و از این تعداد 37 متن بازبینی شد و در نهایت هفت اثر به ششمین جشنواره استانی تئاتر میثاق راه یافتند. 
وی هیات داوران بخش بازبینی ششمین جشنواره تئاتر استانی میثاق را ناصری، علی روحی و احمد ریحانه ذکر و بیان کرد: نمایشهای 'حقیقتی' که فاش نشد نوشته و کارگردانی ابوالفضل نداف از مشهد، 'پشت کلانتری، کوچه اول، تیر چراغ برق' نوشته علی اصغر و کارگردانی رضا تاجیک از خواف، 'در همین نزدیکی' نوشته رضا عرفانی و کارگردانی امید محمد فرمان از مشهد، 'صبح سپید' نوشته و کارگردانی مهدی حسن زاده از تربت حیدریه، 'بی آنکه بدانیم بر عمق برف افزوده شد' نوشته سحر رضوانی و کارگردانی عباس دانش دوست از کاشمر، 'سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز' نوشته و کارگردانی هاشم حسنی از مشهد و 'خون رقصه' نوشته رضا صابری و کارگردانی گروهی از کاشمر آثار راه یافته به این جشنواره هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار