استاندار خراسان رضوی خبر داد:
استاندار خراسان رضوی گفت: سال گذشته 115هزار شغل ثابت در استان ایجاد شد اما در عین حال 280 هزار جوان جویای کار در خراسان رضوی حضور دارند.
کد خبر: ۴۱۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۷ 28 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از به نقل از عطارنیوز، علیرضا رشدیان، استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاح فاز دو فولاد خراسان که با حضور مسئولین در شهرستان نیشابور برگزار شد گفت: موفقیت با شعار و حرف بدست نمی آید و باید طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت پیشرفت کشور حرکت کنیم.

وی ادامه داد: برای بدست آوردن موفقیت های پیش رو مسئولین و مردم سختی های زیادی کشیدند، توانستیم بیش از7هزار پروژه استانی را به اتمام برسانیم، از دولت قبل1800پروژه نیمه کاره مانده بود که موفق شدیم 1300 پروژه را تکمیل کنیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومی از سوی مقام معظم رهبری گفت: در اواخر سال92مقام معظم رهبری سیاست های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند که این سیاست ها از سال93 تاکنون به صورت جدی در حال پی گیری است .

وی افزود: در سال95 بسیاری از واحدهای تولیدی استان رشد مشبت داشته اند و توانسته ایم سهم صادرات خود را به بیش از 1700میلیارد تومان برسانیم، در حوزه جذب سرمایه گذار خارجی بیش از310 میلیون دلار سرمایه گذاری در استان داشته ایم و امیدواریم با توجه به پتانسیل استان این روند افزایش داشته باشد.

رشیدیان با توجه به افزایش نرخ بیکاری در کشور گفت: در حوزه اشتغال گام های مهمی را برداشته ایم و علی رغم افزایش بیکاری در کشور استان خراسان بعد از تهران موفق به کسب بیشترین ایجاد اشتغال شده است.

وی یادآور شد: در سال95 توانستیم 115 هزار شغل ثابت را در استان ایجاد کنیم اما در عین حال 280 هزار جوان جویای کار را داریم که کار برای انجام بسیار زیاد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار