نماینده مردم اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با صدور پیامی، شهادت جمعی از مرزبانان غیور کشورمان را تسلیت گفت و پیگیری جدی موضوع توسط مسئولان ذیربط را خواستار شد.
کد خبر: ۴۱۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 29 April 2017
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا تابش در این پیام آورده است: شهادت مظلومانه جمعی از مرزبانان غیور و شجاع کشورمان به دست اشرار مسلح در نوار مرزی میرجاوه؛ بار دیگر موجی از اندوه و تاسف را بر دل های ایرانیان نشاند و خانواده هایی را داغدار نمود.
وی یادآور شد: بی شک این حرکت بزدلانه که با چراغ سبز کشورهای حامی تروریست و قصور برخی کشورهای همجوار صورت می گیرد، خللی در عزم استوار مردم ایران در دفاع از انقلاب و حفظ وحدت و انسجام ملی بوجود نخواهد آورد و قطعا این قبیل اقدامات شکست خورده، در آستانه انتخابات پیش رو، هوشیاری و عزم مردم را جزم تر از گذشته کرده و یک بار دیگر نقشه های بدخواهان نظام را نقش بر آب خواهند کرد.
تابش گفت: اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای گرانقدرمان و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه تلخ و ابراز همدردی با خانواده های معزز؛ از وزرای محترم کشور، اطلاعات، دفاع و امور خارجه مصرانه می خواهم تا با پیگیری مجدانه موضوع؛ از تکرار مکرر این حوادث جلوگیری کنند و با مسببان آن برخورد قاطعانه و عبرت آموز نمایند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار