عثمان ویسی در گفتگو با تابناک:
به مناسبت هفته سلامت و با همت کارشناسان بهداشت مدارس شبکه یهداشت و درمان و امداد گران جمعیت هلال احمر شهرستان ایستگاه سلامت در مدارس این شهرستان برپا شد .
کد خبر: ۴۱۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 29 April 2017
 عثمان ویسی امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهارداشت:  به مناسبت هفته سلامت برنامه های فرهنگی و بهداشتی با همکاری شبکه بهداشت در مدارس این شهرستان برگزارو برپایی ایستگاه سلامت از جمله این برنامه ها بود.

وی افزود:در این ایستگاه فشار خون ، قد و وزن دانش آموزان کنترل و وضعیت جسمی دانش آموزان مورد معاینه قرار می گیرد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسربا بیان اینکه  معاینه و کنترل قند و فشار خون معلمان وعوامل اجرایی مدارس نیزدر این ایستگاهها انجام شد، تصریح کرد: از همکاری شبکه بهداشت ودرمان و جمعیت هلال احمر در برگزاری کلاس های آموزشی و بهداشتی در مدارس، تقدیر کرد.

وی گفت: این برنامه با همکاری شبکه بهداشت مدارس کارگاههای آموزشی و توجیهی با مضامین بهدات وتندرستی ، بهداشت بلوغ ، تغذیه سالم برای دانش آموزان و اولیا ومربیان برگزار شده است .

ویسی افزود : برگزاری مانورهای امداد و نجات در مدارس، طرح دادرس و کارگاههای آموزش کمک های اولیه نیز از جمله برنامه های مشارکتی جمعیت هلال احمر و آموزش وپرورش می باشد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر گفت : این ایستگاهها در دبستان دوره اول حضرت زینیب (س) و دبیرستان حاج عزیز محمدی برپاشده 

گفتنی است ، معاون فرماندار به همراه مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان روانسر نیز از پایگاهها ی سلامت بازدید کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار