مدیر گروه علوم ارتباطات واحد علوم و تحقیقات، با تایید حذف دکتری علوم ارتباطات واحد علوم و تحقیقات تهران گفت: متاسفانه به دلایلی که کسی از آن مطلع نیست،دکتری علوم ارتباطات حذف شده است.
کد خبر: ۴۱۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 29 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، به نقل از خبرگزاری مهر،محمد سلطانی فر ، با تایید حذف دکتری علوم ارتباطات واحد علوم و تحقیقات تهران از دفترچه انتخاب رشته دکتری سال ۹۶ گفت: واحد علوم تحقیقات، اولین واحدی است که دکتری علوم ارتباطات داشته و تنها واحدی است که مجوز قطعی پذیرش دانشجوی رشته علوم ارتباطات را از وزارت علوم دریافت کرده است.
 وی ادامه داد: متاسفانه به دلایلی که کسی از آن مطلع نیست، واحد علوم تحقیقات را از برخورداری از این رشته منع کرده اند و دلیل آن را نیز کسی نمی داند.
مدیر گروه علوم ارتباطات واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد افزود: در حال حاضر مشغول پیگیری این مساله هستیم و شکایت خودمان را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد.
 دکتری علوم ارتباطات واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد در حالی از دفترچه انتخاب رشته دکتری ۹۶ حذف شده است. این واحد تنها واحدی است که مجوز قطعی پذیرش دانشجوی رشته علوم ارتباطات را از وزارت علوم اخذ کرده و بقیه واحدها صرفا برای سال ۹۵ مجوز اخذ کرده بودند و مجوز سال ۹۶ را نداشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار