عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، انتخاب روحانی را رای به عقلانیت و تدبیر خواند و گفت: بازگشت آرامش به کشور مهمترین ثمره این انتخاب آگاهانه مردم بود.
کد خبر: ۴۱۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۵ 30 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا هادی خانیکی، در نشست با دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه که در سرسرای شهید علیمحمدی دانشکده علوم برگزار شد، اظهار کرد: از سال 84 که دولت اصولگرا بر سرکار آمد در مدت زمامداری هشت ساله فرصت سوزی های زیادی در کشور صورت داد.

وی افزود: در این مدت بسیاری از پروژه های توسعه ای متوقف شد، سرمایه های اجتماعی تنزل پیدا کرد و اعتماد و مشارکت عمومی نیز در جامعه به کمترین میزان خود رسید.

خانیکی ادامه داد: از همه مهمتر جوانان کشور به عنوان اصلی ترین سرمایه های نظام امید خود را به آینده از دست دادند و عملا شور و نشاطی در کشور مشاهده نمی شد.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی یادآور شد: در چنین شرایطی بود که دولت تدبیر و امید سر کار آمد و در این چهار سال می توان گفت مشغول آواربرداری از مخروبه هایی بود که توسط دولت قبل ایجاد شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید بود که امید به جامعه و بخصوص نسل جوان برگشت و اکنون می توان کاملا امیدوارانه به آینده نگاه کرد.

خانیکی در پایان گفت: محیط دانشگاه و دانشجویی حلقه اتصال میان جامعه سیاسی و مردم است که می توانند برای اقشار مختلف بایدها و نبایدها را تفسیر و آن ها را برای یک انتخاب آگاهانه کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار