منصور وهابی در گفتگو با تابناک:
رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود از اجرای ۷ برنامه متنوع و فرهنگی به مناسبت بزرگداشت هفته معلم در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱ 30 April 2017
منصور وهابی در گفتگو با خبرنگار تابناک از پاوه، افزود:رهفته معلم  یاد آور خاطرات  شیرین ، وبه یاد ماندنی و فرصت مناسبی است تا بر لزوم و توجه جامعه و تجلیل و تکریم  از معلمین بعنوان مبنا و محور توسعه تاکید شود .

وی ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم خدمت فرهنگیان فرهیخته منطقه نوسود شهادت استاد فرزانه و فیلسوف عالی قدر شهید مرتضی مطهری که روز معلم به نام این بزرگ مرد در تاریخ انقلاب نامگذاری شده است را تسلیت گفت .

وهابی در تشریح برنامه های این هفته گفت : به همین مناسبت ستاد بزرگداشت مقام معلم این منطقه پس از برگزاری جلسات و استفاده از مشورت جمعی برنامه های مختلفی در آموزش و پرورش این منظقه اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد:برگزاری مراسم عمومی روز معلم با حضور امامان جمعه شهر های نوسود و نودشه ، فرماندار ، بخشدار ،فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه ،  شهرداران نوسود و نودشه ، فرهنگیان ،خانواده های محترم و معزز شهدای فرهنگی ، پیشکسوتان تعلیم و تربیت در یکی از روزهای هفته معلم در شهر نوسود از برنامه های این هفته است.
   
وهابی تصریح کرد: تجلیل از معلمان برتر منطقه ای و دو نفر از فرهنگیان بازنشسته بعنوان معلم ماندگار . غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از خانواده های معزز شهدای فرهنگی و فرهنگینان ایثار گر و جانبازان، دیدار مدیران مدارس و کارکنان اداره با امامان محترم جمعه،  عیادت ازیکی از فرهنگی بازنشسته در بستر بیماری و نصب بنر و پلاکارد در سطح شهر و انعکاس اخبار مهم این هفته در رسانه ها و سایت های محلی از مهمترین برنامه های هفته گرامیداشت معلم در این شهرستان می باشد.
گفتگو از صهیب زربان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار