نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر اینکه جانبازان نماد استقامت و فداکاری مردم هستند گفت: این جانبازان هستند که دشمنان را می‌ترسانند.
کد خبر: ۴۱۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 01 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی دقایقی پیش در دیدار با خانواده جانباز جلیل خلیلی شاندیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: جانبازان، عالی ترین تابلو ایثارگری در دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه جانبازان نماد استقامت و فداکاری مردم محسوب می شوند، افزود: این جانبازان هستند که دشمنان را می ترسانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه اجر همسران جانباز، همپای ثواب آنها است، از زحمات همسران جانبازان و ایثارگران تجلیل کرد.

در ادامه، آیت الله علم الهدی در دیدار با خانواده جانباز محمد سیدالموسوی اشکذری ضمن تبریک اعیاد پیش رو اظهار داشت: بنده به نمایندگی از رهبر معطم انقلاب برای عرض تبریک روز جانباز خدمت شما رسیده ام.

وی ادامه داد: نظر رهبر معظم انقلاب این است که همان مشکل جسمانی جانبازان کفایت می کند، علاوه براین، نباید مشکلی برای فرد بیمار پیش آید، بنابراین، امیدوارم که مشکلات موجود از این بعد با دقت بیشتری پیگیری شده و مشکلات شما نیز رفع گردد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به آزاده و جانباز بودن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان کرد: این امر سبب شده تا مشکلات جانبازان و ایثارگران به خوبی لمس و درک شود، بنابراین، خوشبختانه از نظر مشکلی وجود ندارد.

برخی مواقع در حق جانبازان کوتاهی می‌شود

جانباز سیدالموسوی اشکذری در این دیدار با بیان اینکه از سال ۶۵ تا کنون با وجود جانبازی بسیار فعال بوده‌ام، عنوان کرد: البته از میزان رسیدگی ها کمی گلایه مندم چراکه برخی مواقع در حق جانبازان کوتاهی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتظار بیشتری از مسؤولان مرتبط با جانبازان در خراسان رضوی نسبت به بازدید بیشتر آنها از این قشر جامعه داریم یادآور شد: بحث هزینه های عمل به ما بسیار فشار می‌آورد، به‌طوریکه تاکنون قریب به ۵ میلیون تومان به صورت شخصی برای این بخش پرداخت کرده ام.

جانباز اشکذری گفت: جانبازان، مشکلات خاص خود را دارند، معمولا مشکلات جانبازان قطع نخاعی درک نمی‌شود.

امام جمعه مشهد در پایان این دو دیدار با اهدای لوح و هدایایی از مقام این جانبازان دفاع مقدس تقدیر کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار