علی محمد بیگی در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دالاهو در تشریح برنامه های هفته ی معلم، گفت:در آغاز هفته ی معلم درتمامی مدارس شهرستان * زنگ سپاس* نواخته می شود.
کد خبر: ۴۱۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 01 May 2017
علی محمد بیگی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: روز اول هفته ی معلم جمعی از فرهنگیان شهرستان دالاهو با امام جمعه دیدار خواهند داشت، همچنین در سومین  روز از هفته ی معلم *پنج شنبه * با حضور در مزار شهدای گمنام، از قبور آنان غبار رویی می شود.

وی با بیان اینکه پیش از خطبه های نماز جمعه، گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش در سطح شهرستان را ارایه خواهیم کرد، افزود: درهفته ی گرامیداشت مقام معلم از دو خانواده ی فرهنگی شهید، در شهرستان تجلیل خواهیم کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دالاهو ادامه داد: روز هجدهم اردیبهشت ماه از هفتاد نفر از معلمان برتر در زمینه های مختلف  تجلیل می شود، که از این بین این هفتاد نفر، از چهار معلم برتر شهرستانی و یک معلم برتر استانی تجلیل و تقدیر می شود.

محمد بیگی خاطرنشان کرد: همچنین در هرکدام از مدارس سطح شهرستان برای تجلیل از زحمات معلمان جشن هایی برگزار می شود، و در سه شنبه ی هفته ی آینده و روز آخر هفته ی معلم د‌وباره*  زنگ سپاس* در سطح مدارس شهرستان، نواخته می شود.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار