سرپرست معاونت علمی آستان قدس رضوی؛
سرپرست معاونت علمی آستان قدس رضوی گفت: نگاه تازه در مرجعیت علمی باید از دانشگاه علوم اسلامی رضوی آغاز شود.
کد خبر: ۴۱۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ 02 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،دکتر طهرانچی در آیین تقدیر از ممتازان تحصیلی دانشگاه علوم اسلامی رضوی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر فرزانه؛ رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی و جمعی از دانشجویان، اساتید و مدیران این دانشگاه برگزار شد، با بر شمردن اهداف تشکیل این معاونت در آستان قدس رضوی بر قدم گذاشتن دانشگاه علوم اسلامی رضوی در رسیدن به مرجعیت علمی مشهد مقدس تأکید کرد.
وی با اشاره به اینکه ما باید بتوانیم علم را پشتوانه آستان قدس رضوی قرار دهیم، عنوان کرد: تلاش ما در معاونت علمی و فناوری آستان قدس رضوی کمک به تحول در مجموعههای علمی آستان قدس رضوی است و ما باید بتوانیم علم را پشتوانه آستان قدس رضوی قرار دهیم.
دکتر طهرانچی با توجه به زیرساختهای ایجاد شده در این دانشگاه تأکید کرد: دانشگاه علوم اسلامی رضوی یکی از مراکز فرهنگی است که باید در جهان تشیع و بلکه جهان اسلام بدرخشد.
عضو هیئت امنای دانشگاه علوم اسلامی رضوی با تاکید بر این نکته که نگاه تحولی باید از این دانشگاه آغاز شود، ادامه داد: برای نهادهای علمی ما زیبنده نیست که موضوعی مانند زیارت بیش از همه در دانشگاههای خارجی و غیرمسلمان مورد بررسی علمی قرار گیرد.
لازم به یادآوری است؛ در این مراسم از 59 نفر از ممتازان تحصیلی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه در مقاطع مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد تقدیر  و تشکر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار