به‌صورت سخنرانی و پوستر
مقاله شهردار سمنان در 6 کنفرانس خارجی و داخلی به‌صورت سخنرانی و پوستر پذیرفته شد.
کد خبر: ۴۱۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 03 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، مقاله شهردار سمنان با عنوان نقش شهرهای خواهرخوانده در ایجاد تعامل، جذب توریسم و برندسازی مقصد گردشگری (مطالعه موردی شهرهای سمنان- ایران و ارومچی- چین) در کنفرانس‌های بین‌المللی خارجی و داخلی به‌صورت سخنرانی و پوستر پذیرفته شد.

این یک مقاله مشترک بین حسین موسوی و علی‌اکبر بنی‌اسدی است و در ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی که 12 خردادماه در لندن برگزار می‌شود و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد پایدار که 20 اردیبهشت‌ماه در گرجستان برگزار می‌شود، به‌صورت سخنرانی پذیرفته شده است.

کنفرانس بین‌المللی چالش‌های مدیریت و توسعه اقتصاد در دبی نیز این مقاله را به‌صورت سخنرانی پذیرش کرده و کنفرانس بین‌المللی تازه‌های مدیریت شهری، عمران و فناوری در معماری مدرن هم در دبی آن را به‌صورت پوستر پذیرفته است.

همچنین دو کنفرانس بین‌المللی داخلی در تهران در 11 خردادماه و شیراز در 30 اردیبهشت‌ماه نیز این مقاله را به‌صورت سخنرانی پذیرفته‌اند که شامل پنجمین کنفرانس بین‌المللی ایده‌های نوین در کشاورزی، محیط زیست و گردشگری در تهران و چهارمین کنفرانس بین‌المللی عمران، معماری و توسعه اقتصاد شهری در شیراز است.

نتایج حاصله این مقاله حاکی از آن است که پیمان‌های خواهرخواندگی شهرها می‌تواند به‌عنوان یک برند مقصد گردشگری مطرح شده و افزایش جذب گردشگر، افزایش فرصت‌های کارآفرینی و سرمایه‌گذاری گردشگری در منطقه و همچنین فراهم شدن زمینه تبادلات فرهنگی را سبب شود.

تفاهم‌نامه خواهرخواندگی بین سمنان و ارومچی سال گذشته با سفر شهردار سمنان به این شهر و شرکت در همایش جاده ابریشم انعقاد شد که به امضا حسین موسوی شهردار سمنان و ایلهام صبیر شهردار ارومچی رسید و شامل بندهای مهمی همچون همکاری‌های علمی، دانشگاهی، اقتصادی، ورزشی و گردشگری است.

منبع: فارس
برچسب ها: مقاله ، شهردار سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار