معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: جشن های دهه مهدویت با عنوان تا انقلاب مهدی(عج) با محوریت گروهها و اقشار مختلف مردم و با حمایت از تشکل های مردمی برگزار می شود.
کد خبر: ۴۱۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 03 May 2017
 به گزارش تابناک رضوی، مهدی ابراهیمی با بیان این مطلب اظهار کرد: در جشن های دهه مهدویت، سرودهای انقلابی، نمایش، سربند گذاری جوانان با حضور خانواده های شهداء، ایستگاه و پاتوق های نقاشی کودکان، تقدیر از کارگران، تجلیل از خانواده هایی که نام مهدی را برای فرزندانشان انتخاب کرده اند و همچنین مسابقات متنوع در 20 منطقه و محلات مشهد اجرا خواهد شد.
وی افزود: این جشن ها در محلات محروم و با مشارکت مساجد و تشکل های مردمی برگزار می شود همچنین همزمان با برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین المللی مشهد، برنامه های ویژه دهه مهدویت در پنج شب در مجموعه نمایشگاه برگزار می شود. 
ابراهیمی با اشاره به برگزاری جشن های مردمی نیمه شعبان توسط نهادهای مردمی گفت: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با ارائه امکانات و خدمات فرهنگی مانند اعزام گروه های سرود، محصولات تبلیغی جوایز و سازه های نمایشگاهی از این نهادها حمایت می کند.
 وی خاطر نشان کرد: هم زمان با برگزاری جشن های دهه مهدویت، از کتاب شعر "مهدی" از انتشارات "بوی شهر بهشت" که توسط شاعران مشهدی سروده شده است رونمایی می شود، این کتاب شعر دربرگیرنده اشعار آئینی ویژه مراسم و آئین های دینی است که در سه هزار نسخه منتشر خواهد شد.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با بیان اینکه در حوزه تبلیغات فرهنگی بیش از 10 هزار پوستر نفیس با احادیث و متن نوشته های مرتبط با مهدویت، تولید و با مشارکت اصناف مشهد توزیع خواهد شد، اظهار کرد: نشان و برچسب "تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد" در 50 هزار نسخه تولید و با مشارکت هیئت ها و تشکل های مردمی ویژه "خودروها "توزیع می شود.
وی بیان کرد: جشن های ویژه خانواده شریف کارگران بخش های خدماتی مانند خانواده پیک موتوری و حمل و نقل در فرهنگسراها و نمایش 50سازه تبلیغاتی حدود 30 بیلبورد تبلیغات فرهنگی با عنوان اخلاق اسلامی از دیگر برنامه های دهه مهدویت است.
ابراهیمی هدف از برگزاری جشن های دهه مهدویت را فراهم کردن محیطی با نشاط برای مومنان دانست و تصریح کرد: گروه های سرود مسجدی در 400 نقطه مشهد به اجرای سرودهای انقلابی و دینی خواهند پرداخت.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد یادآور شد: هم زمان با ایام دهه مهدویت پنچمین دوره مسابقات کتابخوانی "با هم بخوانیم" با معرفی 10 عنوان کتاب از مجموعه کتاب های هویت انقلابی ویژه کودکان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود و تا پایان تابستان 96 ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تاثیر آن بر جوانان گفت: با توجه به اهمیت فضای مجازی محتوای دینی برای این ایام ویژه شبکه های اجتماعی و مدیران کانال های تلگرام تولید شده است.
ابراهیمی با اشاره به رویکرد فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری گفت: برنامه های این جشنواره رویکردی ملی دارد و عدالت گرایی و ویژگی های انسان منتظر از جمله شاخصه های آن است که با شعار "تا انقلاب مهدی"برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار