با حضور مسئولان ملی و استانی؛
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، استاندار خراسان رضوی، برخی مسئولان ملی و استانی، نشست هماهنگی برای بررسی آخرین وضعیت مجموعه ی پدیده ی شاندیز برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 03 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،علی رضا رشیدیان در ابتدای این جلسه اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه ی پدیده ی شاندیز در مقطعی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات، متوقف شد.
وی افزود: با پیگیری های به عمل آمده از سوی دستگاه های ملی و استانی در قالب ستاد تدبیر، تصمیماتی بر اساس مصالح مردم و منطبق با قوانین و مقررات، اتخاذ شد.
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: با همکاری موثر تمامی وزارت خانه های مرتبط، دستگاه های اجرایی و بانک ها، موضوعات و مشکلات بررسی و به سمت رفع پیش رفت.
رشیدیان، رسیدن به تصمیم متناسب با شرایط و قرار گرفتن در وضعیت قانونی کنونی شامل: اخذ پایان کار، روشن شدن تکلیف سهامداران، راه اندازی اتاق مبادلات و .... را حاصل همراهی و همکاری همگان دانست.
وی اظهار امیدواری کرد: با رفع مشکلات قانونی و بر اساس آخرین تصمیمات، فعالیت مجدد عمرانی شرکت پدیده، آغاز شود و شاهد رونق این پروژه باشیم.

گفتنی است بنا به دلیل مخالفت شورای نظارت بر انتخابات استان خراسان رضوی،خبرنگارانی که برای حضور در این نشست دعوت شده بودند،از میانه مسیر برگشتند و امکان پوشش خبررا از دست دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار