دبیر اجرایی هفدهمین کنگره سراسری اپتومتری خراسان:
دبیر اجرایی هفدهمین کنگره سراسری اپتومتری خراسان گفت: مشهد قطب اپتومتری کشور و منطقه خاورمیانه است و انجمن اپتومتری خراسان گام‌های بلندی در این زمینه است.
کد خبر: ۴۱۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 03 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،احمد اثنی‌عشری در حاشیه مراسم افتتاحیه هفدهمین کنگره سراسری اپتومتری خراسان در نشستی خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به پیشرفت روز افزون علوم و تکنولوژی در حوزه سلامت یکی از بخش‌ها در حوزه سلامت چشم است و این کنگره با هدف دستیابی به علوم‌جدید در این حوزه برگزار شده است.
وی افزود: در این کنگره سه روزه بالغ بر ۵۰۰ نفر حاضر هستند که برنامه‌هایشان در قالب ۳۱ سخنرانی و ۸ پوستر ارائه می‌شود و تفاوتش با دوره‌های قبل تعریف متفاوت در فرایندها است. 
دبیر اجرایی هفدهمین کنگره سراسری اپتومتری خراسان خاطرنشان کرد: این کنگره با همکاری انجمن علمی اپتومتری ایران، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سازمان نظام پزشکی مشهد و بیمارستان رضوی برگزار می‌شود.
اثنی‌عشری در رابطه جایگاه ایران در حوزه سلامت بینایی، تصریح کرد: جایگاه ایران در این زمینه بسیار خوب است و جزو اولین کشورها در زمینه سلامت چشمی هستیم.
وی تاکید کرد: حدود ۳ هزار متخصص چشم پزشکی در کشور و ۴۵۰ متخصص این حوزه در استان فعال هستند و مشهد قطب اپتومتری کشور و منطقه خاورمیانه است و انجمن اپتومتری خراسان گام‌های بلندی در این زمینه برداشته است.
مدیر واحد اپتومتری بیمارستان رضوی گفت: در شانزده دوره گذشته این کنگره دستاوردهای خوبی داشته‌ایم که موجب افزایش میزان سلامت جامعه در حوزه بینایی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار