امام جمعه اصفهان گفت: تلاش مجموعه شهرداری اصفهان جای تقدیر و تشکر دارد که با اقدامات خود، اصفهان را نصف‌جهان باقی نگه داشته است.
کد خبر: ۴۱۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 04 May 2017
به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در آیین افتتاح سامانه اتوبوس تندرو اصفهان (مسیر میدان امام علی تا ارغوانیه) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: شهردار اصفهان طی این مدت در کار خود بسیار موفق بوده و کارنامه قابل قبولی دارد.
وی افزود: در واقع کل مجموعه شهرداری به حق با تلاشی جهادگونه در راستای پیشرفت شهر فعالیت می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان کرد: مدیریت شهری اصفهان این فعالیت‌های جهادی و خوب را در مدت زمان کوتاهی به سرانجام رسانده و این یک درس است برای افرادی که به خوبی کار نمی‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به رکود حاکم بر کشور گفت: رکود ساخت و ساز بیشتر بر روی شهرداری اثر می‌گذارد چرا که درآمد این نهاد حاصل از ساخت و ساز است اما با این وجود شهرداری اصفهان پروژه‌های خوبی را اجرا کرده است.
طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: شهرداری نیاز به ارائه آمار و گزارش فعالیت ندارد چرا که فعالیت‌ها به خوبی در شهر محسوس و نمایان است.
وی تاکید کرد: اگر دولت‌‌ها درصدی از سهم شهرداری‌ها از بودجه را پرداخت می‌کردند، این نهاد فعالیت‌های مفیدتری در سطح شهرها انجام می‌داد.
امام جمعه اصفهان ادامه داد: زیبایی و ظاهر شهرها نخستین نکته‌ای است که به چشم هر گردشگر در بدو ورود به شهر می‌آید و این زیبایی در واقع آبروی کشور است بنابراین دولت باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه شهرهای کشور پیشرفت خوبی داشته‌اند، افزود: اصفهان همواره در همه زمینه‌ها پیشتاز بوده و افرادی که در راس مدیریت شهر قرار داشتند، اجازه توقف پیشرفت این شهر را نداده‌اند.
طباطبایی‌نژاد عنوان کرد: تلاش مجموعه شهرداری اصفهان جای تقدیر و تشکر دارد که با اقدامات خود، اصفهان را نصف‌جهان باقی نگه داشته است.
وی در ادامه به احداث مسیر اتوبوس تندرو از پایانه ارغوانیه تا میدان امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: از شهردار اصفهان و مدیر منطقه قدردانی می‌کنم که این خط را راه‌اندازی کردند البته باید همزمان با احداث این پروژه‌ها در راستای ارتقا فرهنگ مردم نیز گام برداشت تا از خودروهای شخصی کمتر استفاده کنند و باعث ترافیک نشوند.
امام جمعه اصفهان افزود: این خط مانند سایر خطوط اتوبوس تندرو به وسیله نرده‌ها محصور نشده و این فرهنگ مردم را نشان می‌دهد که از این مسیر عبور نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار