اولین جلسه هماهنگی حج 96 با حضور مدیران فراخوان شده برای حج سالجاری استان در محل سالن اجتماعات حج وزيارت خراسان رضوي برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹ 04 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،در ابتدا  جواد شاد ، مديريت حج و زيارت استان  ضمن تبریک ایام شعبانیه، از استقبال خوب زائرین استان در ثبت نام اولیه و مراجعه به بانک ها برای تکمیل ودیعه حج 
تا سقف 10 میلیون تومان خبر داد که با توجه به اعلام کاروانها مشکلی در این رابطه وجود نخواهد داشت.
وی  یکی از اهداف این جلسه را قبل از اعلام کاروانها در استان ؛ انتخاب مدیران منتخب به منظور آغاز هماهنگی های اولیه برای تهیه اقلام متحد الشکل و ساک زائرین بیان کردند که 
با توجه به فرصت اندک ان شاء الله در این خدمات با مشکل روبرو نشویم.
مدیر حج و زیارت استان ، در ادامه سخنان خود از اقدامات خوب سازمان حج و زیارت و آمادگی های لازم برای اعزام زائرین در حج سالجاری خبر دادکه با عنایت حداوند در فرصت اندک با تلاش و پیگیری های خوب این مهم به نتیجه رسید تا زائرین ایرانی در حج سالجاری اعزام شوند.
مدیر حج و زیارت استان در ادامه جلسه توضیحات لازم را به همراه دستورالعمل هاي مربوطه  برای مدیران ارائه کرده  و به سوالات حاضرین پاسخ گویی داشتند.
درادامه این جلسه نیز حجت الاسلام دافعی به نمايندگي ازطرف بعثه مقام معظم رهبري استان توضيحات لازم در رابطه با حج سالجاري و انتخاب روحانیون را تشریح کرده و مسئول آموزش استان نیز در خصوص موضوع کلاس های آموزشی عوامل و دستورالعمل های آن توضیحاتی را بیان داشتند.درپايان اين جلسه انتخاب مديران منتخب انجام گرفت .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار