رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد خبر داد:
مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد از تدوین پژوهشی با عنوان «جوان مومن و انقلابی» برای نخستین بار در کشور توسط این مجموعه خبر داد.
کد خبر: ۴۱۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱ 04 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، هادی قاسم‌پور امروز در جریان برپایی همایش دوچرخه سواری «اردیبهشت جوانی» که به مناسبت فرارسیدن هفته جوان در محل عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر پژوهش «جوان مومن و انقلابی» مراحل ویراستاری خود را طی می‌کند و در آینده‌ای نزدیک با حضور مسوولان مختلف رونمایی خواهد شد.
وی درادامه بیان کرد: این حرکت در راستای توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص شاخص‌های جوان مومن و انقلابی در قالب یک کتاب تدوین شده است.
مشاور شهردار در امور جوانان با اشاره به اتمام تدوین این پژوهش عنوان کرد: در حال حاضر پژوهش «جوان مومن و انقلابی» مراحل ویراستاری خود را طی می‌کند و در آینده‌ای نزدیک با حضور مسوولان مختلف رونمایی خواهد شد.
قاسم‌پور همچنین با اشاره به برپایی همایش دوچرخه‌سواری «اردیبهشت جوانی» عنوان کرد: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری باید جوانان به 3 موضوع تحصیل، تهذیب وورزش اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و برپایی مسابقه دوچرخه سواری اردیبهشت جوانی نیز به همین منظور برگزار شد.
وی با تقدیر از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، مدیریت محیط زیست شهری شهرداری و هیات دوچرخه سواری استان به دلیل همکاری در اجرای این مسابقه خاطرنشان کرد: شهرداری مشهد در خصوص موضوع سه شنبه‌های بدون خودرو اقدامات قابل توجه انجام داده و با حمایت کارگروه ویژه ورزش در شورای اسلامی شهر مشهد قدم‌های خوبی برای ورزش دوچرخه سواری برداشته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار