زائر سرای ارزان قیمت آفتاب ولایت ویژه روحانیون، در منطقه ثامن مشهد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۱۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ 05 May 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، مدیر خدمات حوزه های علمیه کشور در این مراسم گفت : ساخت زائرسرای ارزان‌قیمت آفتاب ولایت، در فضایی به مساحت بیش از دو هزار مترمربع و با زیربنای ۱۴هزار و ۵۰۰متر مربع در ۱۲طبقه فروردین سال ۹۴ آغاز شد و در مدت دو سال به بهره‌برداری رسید.

آیت الله سید حسن ربانی افزود:این مرکز در منطقه ثامن مشهد در کنار مضجع منور رضوی قرار دارد و با امکانات تربیتی و پرورشی برای روحانیان جوان برای اسکان ۷۰۰نفر شب اقامت تدارک دیده شده و متولی آن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی هم که در مراسم افتتاح زائرسرای ارزان قیمت آفتاب ولایت حضور یافته بود گفت: عزت‌مندی روحانیان در دوران انقلاب اسلامی با هیچ زمانی قابل مقایسه نیست و امروز شاهد عزت‌مداری حوزه و روحانیت هستیم.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: مشکل عمده روحانیان برای حضور در مشهد نبود مراکز اسکان مناسب بود که افراد مختلف و متنوع در آنجا حضور داشتند و لابی هتل‌ها آمادگی حضور روحانیت را نداشت که البته هنوز هم با این مشکل در مشهد مواجه هستیم.

تاکنون دو زائرسرای ارزان قیمت فدک متعلق به استان قزوین و زائرسرای کرامت متعلق به کمیته امداد در مشهد مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار