امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، سطح رعایت اخلاق در میان نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر و ریاست جمهوری را قابل تقدیر دانست و اتهام زنی و تخریب دیگران را شایسته کسانی که در کشور اسلامی مسوولیت می پذیرند، ندانست و گفت: دشمن با دقت فضای کنونی را رصد می کند و نباید در رفتارمان آنان را امیدوار به نفوذ کنیم.
کد خبر: ۴۱۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷ 06 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز در مسجد جامع امام شافعی، از بلوغ سیاسی مردم و نامزدهایی که به رد یا عدم صلاحیت مراجع قانونی تمکین کرده اند، قدردانی کرد و بر حفظ آرامش و و وحدت در جامعه تاکید کرد.

وی دروغ و ریا را از آفت های اخلاقی دانست که علاوه بر فساد فرد، باورهای اجتماعی را تهدید می کند.

او با انتقاد از کسانی که دروغگویی و تزویر و ریا را امری عادی برای پیشبرد اهداف خود کرده اند، گفت: صداقت تنها را ماندگاری شخصیتی است و توفیق در امور را به سوی فرد فرا 
می خواند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه همچنین با تسلیت حادثه دردناک معدن در گلستان و داغدار شدن تعدادی از خانواده های کارگران سختکوش آنان و ابراز همدردی با آنان ابراز امیدواری کرد 
مسوولان حساسیت های خود را نسبت به حقوق کارگران و امنیت محیط کار برای آنان بالا ببرند و با اعمال قوانین پیشگیرانه مانع از تکرار چنین حوادث غم انگیز شوند. 

او در ادامه خطبه های خود جاذبه های اخلاقی پیامبر را در گسترش اسلام بسیار موثر دانست که نشان از توجه پیامبر به محورهای اخلاقی و توصیه آن به مسلمانان است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار