ائمه جمعه شهرستان‌های استان بوشهر اعلام کردند: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و طرفداران آنان وعده‌های خلاف و غلط به مردم ندهند تا پس از انتخابات نتوانند آنها را عملی کنند.
کد خبر: ۴۱۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 06 May 2017
امام جمعه برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر  با تبریک میلاد خجسته حضرت علی اکبر (ع) و گرامیداشت روز جوان اظهار داشت: جوانی یک فرصت مهم و ارزشمند است که در راستا باید جوانان انقلابی برای تحقق تمدن اسلامی تربیت کرد.

حجت‌الاسلام حسن مصلح  با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی نقش مهم این نهاد در رفع مشکلات جامعه و نقاط محروم  مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بسیج سازندگی در همه حوزه‌ها در رفع محرومیت تلاش ویژه‌ای کرده است که از خدمات ارزشمند آنان قدردانی می‌شود.

خطیب نماز جمعه برازجان با گرامیداشت سالروز آزادسازی هویزه، نقش مهم رزمندگان در دفاع از مرزهای ایران اسلامی مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: رزمندگان پرتوان اسلام در عرصه‌های دفاعی به ویژه در دفاع از حرم نقش آفرینی کردند چراکه  اگر  مدافعان حرم نبودند اکنون داعش در تمام مرزها نفوذ کرده بود و زندگی مردم را به مخاطره می‌انداخت.

امام جمعه برازجان با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ به رسالت مهم امدادگران هلال احمر پرداخت و با قدردانی از تلاش این عزیزان افزود: با توجه به اینکه پیشگیری از وقوع بحران مهم‌تر و آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر از مقابله با بحران‌ها است از این نظر باید ضمن اجرای طرح‌های مورد نظر، آموزش در این بخش در جامعه توسعه یابد.

مصلح با تسلیت جان باختن معدن‌کاران در استان گلستان به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) پرداخت و افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) نقش مهمی در ایجاد امنیت پایدار دارند که از خدمات ارزنده آنان قدردانی می‌شود.

خطیب نماز جمعه برازجان با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت بر حضور حداکثری در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی تاکید کرد و افزود: انتخابات 29 اردیبهشت از انتخابات مهم در عرصه ریاست جمهوری و شورهای اسلامی شهر و روستا است که باید با حضور فعال در این عرصه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای محقق شود.

امام جمعه برازجان با تاکید بر توجه به انتخاب اصلح افزود: حل مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان باید سرلوحه  برنامه‌ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باشد چراکه کشور به دست کسانی بسپاریم که می‌توانند مشکلات اقتصادی و اشتغال‌زایی را حل کنند.

وی با تاکید بر این نکته که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری وعده خلاف ندهند بیان کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و طرفداران آنان، وعده‌های خلاف و غلط به مردم ندهند تا پس از انتخابات، نتوانند آنها را عملی کنند.

خطیب نماز جمعه عسلویه:حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح باید در اولویت قرار بگیرد

امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت جان باختن معدن‌کاران در  استان گلستان به انتخابات مهم در 29 اردیبهشت پرداخت و اظهار داشت: در این عرصه رعایت قانون، اخلاق، تقوا و حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای در 29 اردیبهشت باید در اولویت قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی در بررسی صلاحیت‌ نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر و روستا بیان کرد:  در تایید و رد صلاحیت نامزدهای شورای اسلامی شهر وروستاها بی اخلاقی و بی عدالتی کنار گذاشته شود تا حق مردم در این حوزه ضایع نشود.

خطیب نماز جمعه عسلویه با تاکید بر افزایش مشارکت در این دوره از انتخابات گفت: رای دهندگان برای انتخاب گزینه اصلح، مطالعه و تحقیق کنند و ملاک‌های انتخاب اصلح را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه حضور فعال آحاد مردم در پای صندوق‌های رای مورد تاکید ویژه است افزود: همه در این انتخابات مشارکت کنند زیرا بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی هر چه میزان مشارکت بیشتر باشد اقتدار نظام جمهوری اسلامی و مردم افزایش می‌یابد.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر توجه به شعارهای ارائه شده در دوره تبلیغات گفت: نامزدهای انتخاباتی تلاش کنند شعارهایی در این عرصه بدهند تا در زمان انتخاب بتوانند آن را عملی کنند چراکه مردم همه وعده‌های  نامزدهای انتخاباتی مورد توجه قرار می‌دهند.

هاشمی‌نژاد با اشاره به اینکه هدف نامزدهای انتخاباتی نباید رسیدن به پست و مقام باشد گفت: نامزدهای انتخاباتی باید هدف خدمات رسانی به مردم و منافع ملی و جامعه مورد نظر داشته باشند.

خطیب نماز جمعه عسلویه تاکید کرد: رئیس جمهور اصلح کسی است که بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، فردی  ولایت‌مدار، دلسوز، خادم ملت و حامی اقشار ضعیف جامعه باشد.

خطیب نماز جمعه دیلم: حضور یکپارچه  مردم در انتخابا اقتدار نظام اسلامی را افزایش می‌دهد

امام جمعه دیلم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک هفته جوان به آیاتی از قرآن مجید پرداخت و گفت: قرآن کریم بر توجه تقوای جوانان توصیه‌های فراوانی کرده که باید جوانان برای رسیدن به رشد و کمال به این مهم توجه کنند.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری با اشاره به اینکه  زیرساخت‌های معنوی در عرصه جوانان باید تقویت شود افزود: فراگیری علم و دانش‌، کار و تلاش، امر به معروف و نهی از منکر از توصیه‌های مهم قرآن کریم به جوانان است.

خطیب نماز جمعه دیلم با بیان اینکه جوانی یک ظرفیت و فرصت مهمی برای جامعه است تاکید کرد: ایران اسلامی یکی از جوان‌ترین کشورها است که مسئولان باید از این ظرفیت برای تحقق اهداف کشور بهره ببرند.

امام جمعه دیلم با تاکید بر برطرف شدن مشکلات جوانان گفت: حل مشکلات جوانان از جمله اشتغال آنان باید سرلوحه کار مسئولان قرار بگیرد.

وی، با بیان اینکه وجود جوانان در هر کشوری سبب رشد و پیشرفت نظام محسوب می‌شود بیان کرد : هرکاری به جوانان سپرده شود با موفقیت توام است و امور باید به جوانان سپرده شود و در این راستا مسئولان باید نگاه واقع گرایانه به جوانان داشته باشند.

حسینی‌بوشهری کارگران را مایه افتخار و اقتدار نظام اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: کارگران نقش مهمی در چرخ اقتصادی جامعه دارند از این نظر حل مشکلات شغلی و ایجاد اشتغال پایدار آنان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

خطیب نماز جمعه دیلم با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت بر حضور گسترده مردم در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی تاکید کرد و  گفت: تاثیرگذاری و اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا برگرفته از حضور یکپارچه ملت ایران در تمامی عرصه‌ها از جمله انتخابات است که در این حوزه حضوری حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای در 29 اردیبهشت‌ماه امری ضروری است.

امام جمعه دیلم با قدردانی از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در ایجاد امنیت پایدار تلاش‌های شبانه‌روزی می‌کنند که آسایش و آرامش کنونی کشور مرهون تلاش آنها است.

حسینی‌بوشهری با قدردانی از خدمات ارزنده سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: اقدام‌های سربازان گمنام امام عصر(عج) مانع نفوذ دشمنان در کشور شده و باید بیش از پیش قدردان خدمات و فعالیت‌های آنان بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار