در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم تصویب شد
جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور رئیس دانشگاه و معاونین و همچنین مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶ 07 May 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور رئیس دانشگاه و معاونین و همچنین مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سیدمحمد طاهری مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم طی سخنانی ابراز داشت: یکی از اقدامات ما تلاش برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله اعتکاف، دعاهای کمیل و توسل و... است که مورد استقبال گسترده دانشجویان نیز قرار می‌گیرد.

وی گفت: امسال با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در ایام درسی دانشجویان قرار گرفته است، آمادگی برگزاری مراسم‌های شب قدر را نیز در فضای دانشگاه و خوابگاه‌های دانشجویی داریم تا دانشجویان بتوانند از لیالی قدر نهایت استفاده را ببرند.

حجت الاسلام طاهری بیان داشت: برای اساتید نیز جلسات اخلاق را برگزار می‌کنیم که در نیمه دوم اردیبهشت ماه و همچنین در ماه مبارک رمضان نیز در محضر مراجع عظام تقلید این جلسات اخلاق برگزار خواهد شد.

مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم به فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج) اشاره کرد و گفت: در این ایام موکب دانشجویی گل نرگس وابسته به دانشگاه علوم پزشکی قم در مسیر تردد زائران به مسجد مقدس جمکران دایر خواهد شد.

وی عنوان داشت: در این موکب قرار است خدمات پایش سلامت خدمات بهداشتی برای زائران ارائه شده و از سوی دیگر نیز پذیرایی و اطعام زائران صورت گیرد.

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های این موکب انجام برنامه‌های فرهنگی است که توزیع کتاب و همچنین آشنایی با آموزه‌های مهدوی از جمله برنامه‌ها خواهد بود.

ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و به ویژه میلاد حضرت مهدی موعود(عج) گفت: راه اندازی موکب دانشجویی در مسیر زائران امر بسیار مناسبی است که باید متناسب با ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی اقدام به کارهای بهداشتی و سلامت شود.

وی تصریح کرد: از دانشجویان قم انتظار می‌رود که در این ایام فعالانه رفتار کرده و در قالب منظم و تاثیرگذار اقدام به برپایی این موکب کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه به سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: معاونت فرهنگی باید در این زمینه تلاش بیشتری کند و با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی سبک زندگی اسلامی را گسترش دهد.

وی افزود: اساتید برجسته ای در این زمینه فعالیت می‌کنند که باید از آن‌ها استفاده کرده و در یک فضای مناسب در ارائه و گسترش این موضوع کوشید.

حکیم الهی معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: برنامه‌های متنوعی در این معاونت تدارک دیده شده که برگزاری یادواره شهدا، جشن فارغ التحصیلی دانشجویان، برگزاری اردوهای فرهنگی و... از جمله آن‌ها است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار