رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فریمان از تسطیح و تیغ زنی 375کیلومتر از جاده های شنی روستایی بخش های مرکزی و قلندرآباد خبرداد.
کد خبر: ۴۲۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 07 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، خیرخواه گفت: زمین لرزه اخیر خساراتی را در بخش های راه های روستایی این شهرستان به همراه داشت و اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان فریمان در راستای سیاست ها و وظایف خود در بخش ایمن سازی و بهبود تردد راه ها، 375 كيلومتر از راه های روستایی آسیب دیده در دو بخش مرکزی و قلندرآباد شهرستان فریمان را با اجرای عملیات تسطیح و تیغ زنی، تعمیر و بهسازی کرده است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فریمان افزود: از ابتدای امسال تا کنون، عملیات ترمیم رویه و روکش آسفالت و ماسه آسفالت نیز در چهار کیلومتر از جاده فریمان-اسد آباد اجرایی شده است.
وی با اشاره به اینکه سالیانه بر اثر تردد خودروها و تغییرات جوی راه ها و آسفالت جاده ها همواره در معرض تخریب قرار می گیرد ادامه داد: یکی از اقداماتی که این اداره در راستای خدمات و ایمن سازی استفاده کنندگان راه در دستور کار قرار دارد، لکه گیری و ترمیم آسفالت است.
خیرخواه گفت: از ابتدای امسال در هشتاد هزار متر مربع از مسیر راه های اسدآباد- باغچه، فریمان-سنگ بست و تربت جام به صورت موضعی لکه گیری و ترمیم رویه انجام شده است.
وی در ادامه از اجراي شيب شيرواني1:6در راه های فریمان-اسدآباد و فریمان-تربت جام 
خبر داد و اعلام کرد: این عملیات در حجم 105هزار متر مربع صورت گرفته است .
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فریمان با اشاره به بارش های برف و نزولات جوی در فروردین ماه امسال ادامه داد: این اداره در فروردین ماه در حجم61هزار و 600متر مکعب، عملیات برفروبی و زمستانی را در محورهاي فریمان – سنگ بست و اسدآباد را انجام داده است و در ادامه عملیات زمستانی نیز شن پاشی و نمک پاشی را با حجم200تن در محور فریمان-سنگ بست و اسدآباد به انجام رسانيده است . .
به گفته او از دیگر اقدامات این اداره در فروردین ماه امسال، لايروبي و اصلاح كانال هدايت آب و قنو در يك طرف از مسیر فریمان- چخماق، فریمان- شاهان گرماب و محورفریمان- سنگ بست بوه است. این عملیات در 95 كيلومتر و حدفاصل سنجدک تا الغور و محورشاهان گرماب اجرایی شد.
خیرخواه افزود: تسطيح حريم قانوني راه ها در مسیر فریمان- سنگ بست از دیگر اقدامات صورت گرفته برای ایمنی و بهسازی جاده های فریمان با حجم 380هزار متر متر مربع و در عرض 38 متر انجام شده است.
به گفته رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فریمان تنقیه و بازگشایی دهانه پل های فریمان- تربت جام و فریمان- سنگ بست نیز با حجم 30مترمكعب در فروردین ماه امسال انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار