زمانبندی برگزاری مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اعلام شد.
کد خبر: ۴۲۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 08 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، جعفر حسینی مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در دو بخش بانوان و آقایان از ۱۴ اردیبهشت ماه با برگزاری این رقابت ها در دو شهرستان گناباد و رشتخوار آغاز شده است.
حسینی در ادامه افزود: این دوره از مسابقات در سایر شهرستان‌های استان نیز از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و تا پنجم خردادماه ادامه خواهد یافت.
وی گفت: بر اساس زمانبندی، مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ۲۰ اردیبهشت در شهرستان تایباد و فریمان، ۲۱ اردیبهشت در شهرستان‌های طرقبه شاندیز، فیروزه، تربت‌جام، خواف و بجستان، ۲۲ اردیبهشت در شهرستان‌های باخرز، درگز و نیشابور، ۲۳ اردیبهشت در تربت‌حیدریه و سرخس، ۲۵ اردیبهشت در مه‌ولات، ۲۶ اردیبهشت در قوچان، ۲۷ اردیبهشت در سبزوار، زاوه، جوین و جغتای، ۲۸ اردیبهشت در چناران و داورزن و پایان اردیبهشت در شهرستان خوشاب برگزار می‌شود.
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در خصوص پایگاه‌های برگزاری مسابقات نیز ابراز کرد: بیش از ۵۰ مسجد، حسینیه و بقعه متبرکه برای برگزاری این دوره از مسابقات در ۲۸ شهرستان ویژه بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است.
حسینی افزود: مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن مشهد در دو بخش بانوان و آقایان از دوم خرداد در مسجد العلی آغاز و تا چهارم خردادماه ادامه خواهد یافت.
وی در پایان عنوان کرد: همچنین مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در شهرستان کاشمر پنجم خردادماه در محل امامزاده سیدحمزء(ع) برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار