یک اقتصاددان:
یک اقتصاددان تأکید می‌کند: دولت‌مردان روحانی عمدتاً دلال هستند و حتی برخی از معاونان وزرا هم تجارت می‌کنند؛ دولت یازدهم کاسب‌کار است.
کد خبر: ۴۲۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 08 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، عبدالمجید شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره واردات پوشاک ایتالیایی توسط دختر وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: دولت یازدهم دولت مرفهان بی‌درد بوده که هیچ حمایتی از مستضعفان نداشته؛ دولت کاسب‌کار است و وزرای دولت یازدهم و شخص رئیس‌جمهور در کاخ‌های چند میلیاردی نشسته‌اند.

وی با بیان اینکه آقایان از محل تجارت، کاسبی و دلالی به اینجا رسیده‌اند، اضافه کرد: امروز باید دانست که چرا دیگران نمی‌توانند حتی یک خانه ۶۰ متری برای فرزندانشان تهیه کنند و مثل روز مشخص است که این‌ها کاسب‌ هستند.

این کارشناس مسائل اقتصادیبا اشاره به وضع تولید در کشور تصریح کرد: تولید ملی در دولت یازدهم هیچ جایگاهی ندارد و این دولت تولید را سرکوب کرد و با سرکوب تولید ملی، افزایش حجم بیکاری را شاهد هستیم.

شیخی با تأکید بر اینکه قوه قضاییه باید نتیجه نهایی را در بحث واردات پوشاک توسط فرزند وزیر آموزش و پرورش اعلام کند، اضافه کرد: قوه قضاییه باید صحت این امر را مشخص و اعلام کند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه اشرافی‌گری حاکم بر دولت روشن‌ شده و دولت‌مردان در حقیقت کاخ‌نشینان چند ده میلیاردی در تهران هستند، افزود: امروز باید بررسی کرد این پول‌ها از کجا آمده است؟ این پول‌های میلیاردی که تبدیل به کاخ شده، از راه دلالی به دست آمده است.

شیخی با بیان اینکه دولت‌مردان ما عمدتاً دلال هستند، تصریح کرد: اطلاع داریم برخی از معاونان وزرا در کار تجارت هستند؛ وزیری هست که عضو هیأت مدیره ۱۸ تا ۳۳ شرکت است و دو، سه وزیر ثروت هزاران میلیارد تومانی دارند و این پول‌ها را از محل دلالی و تجارت روی هم انباشته کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه اگر زندگی وزرا مانند زندگی امام خامنه‌ای عزیز ساده باشد، هرگز نباید ریالی در زندگی آن‌ها اضافه بر ضروریاتشان جمع شده باشد، افزود: برخی سبک اشرافی‌گری را رایج و ارزش‌های نظام و سبک زندگی اسلامی را ضایع کرده‌اند.

این کارشناس اقتصاد کشورمان با اشاره به اینکه صراحتاً در مناظرات دروغ می‌گویند، تصریح کرد: از سبک زندگی اسلامی سخن می‌گویند؛ ولی نمی‌گویند در کاخ‌های چند ده میلیاردی نشسته‌ایم.

شیخی ادامه داد: کارگران معدن در گلستان با ۹۰۰ هزار تومان حقوق باید در معدن حبس شوند؛ به خاطر حقوقی که این‌ها از مستضعفان ضایع و به حقوق خودشان اضافه و فیش‌های نجومی درست کرده‌اند.

وی تأکید کرد: وقتی قضیه فیش‌های نجومی افشا شد، بسیاری از وزرا به هم ریختند؛ سخنگوی دولت مرتب پرت و پلا می‌گفت و حرف‌هایش را عوض می‌کرد؛ معلوم و مشخص بود و اطلاع موثق داریم که خود وزرا کمتر از چند میلیارد حقوق نمی‌گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار