کد خبر: ۴۲۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 08 May 2017
به گزارش تابناک یزد،نخستین کنگره شهدای دانشجو و طلبه شهرستان مهریز در جوار قبور منور شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
این مراسم باشکوه معنوی با حضور جمعی از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ، مسئولان اجرایی ، مردم ، دانشجویان ، روحانیان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار برگزار شد
در این مراسم عضو کمیته تفحص شهدا گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی همه مدیون شهیدان است که از تمام هستی خود برای اعتلای حق و حقیقت گذشتند.
حجت الاسلام علی جلالیان افزود: تداوم راه عزت ملت قهرمان ایران در گرو زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و بخصوص ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل جوان است.
عضو کمیته تفحص شهدا تصریح کرد: تا فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم و جامعه اسلامی ما وجود دارد دشمنان انقلاب اسلامی نمی توانند اهداف شوم خود را در جامعه اجرایی کنند.
جلالیان به اهمیت انتخابات روز 29 اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: ملت قهرمان ایران با حضور گسترده و انتخاب اصلح در انتخابات تمام توطئه های استکبار جهانی و اذناب آنها را خنثی می کند.
در این مراسم همچنین برنامه مداحی ، فرهنگی و هنری اجرا شد و یاد و خاطره 25 شهید دانشجو و طلبه شهرستان مهریز گرامی داشته شد .
نخستین کنکره شهدای دانشجو و طلبه شهرستان مهریز به همت بسیج دانشجویی و بسیج طلاب و روحانیون و با همکاری دیگر نهادها و مردم به مدت دو شب ادامه دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار