دبیرکل حزب مردم‌سالاری با اشاره به اینکه دولت کنونی خسته است و نصف وزرا باید در دولت آینده تغییر کند، گفت: ما هم به این دولت انتقاد داریم.
کد خبر: ۴۲۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰ 09 May 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، مصطفی کواکبیان دوشنبه‌ شب در همایش امتداد امید که در مسجد آذری‌های تنکابن برگزار شد، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری درباره تعیین شاخص‌های نامزدها بیان کرد: نمی‌ارزد برای به دوش کشیدن این بار امانت، به هر وسیله‌ای متوسل شد.
 
دبیرکل حزب مردم‌سالاری با اشاره به فرموده امام راحل برای رعایت اخلاق انتخاباتی، تصریح کرد: افرادی که غیرمنصفانه صحبت می‌کنند، باید جوابگو باشند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: درست است که دولت مستقر اشتباهاتی هم دارد اما آیا واقعا نکات مثبتی نداشت؟ ما هم انتقاد داریم، دولت خسته است و نصف وزرا باید در دولت آینده تغییر کند.
 
وی در ادامه به بیان سه دلیل تلاش برای انتخاب مجدد حسن روحانی پرداخت و گفت: اولاً دولت مستقر معمولاً دور دوم هم رأی می‌آورد و باید به آن فرصت داد، دوم بخاطر ایران‌هراسی که در این دولت رفع شد و سوم به دلیل اینکه توانستیم ایران را مقتدر نشان دهیم.
 
کواکبیان امنیت، اقتصاد و حفظ ارزش‌ها و باورهای ملی را سه محور مهم بررسی عملکرد هر دولتی عنوان کرد و افزود: این دولت در هر سه زمینه موفق بوده است.
 
دبیرکل حزب مردم‌سالاری یادآور شد: طرف آمریکایی بدعهدی‌هایی دارد اما ما توانستیم با یک قطعنامه همه هفت تحریم را برداریم.
 
وی درباره موضوع امنیت اظهار کرد: دفاع از حرم، دفاع از خودمان است وگرنه داعش در همین کوچه پس کوچه‌های شهرمان می‌آمد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: نمی‌گویم اوضاع اقتصادی گل و بلبل است اما انصاف داشته باشید، دولت تمام توانش را گذاشت تا تورم را مهار کرده تا افزایش سرمایه‌گذاری داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار