نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برخی با واژه‌های «آزادی و شادی» نوجوانان و جوانان را تحت‌ تأثیر قرار می دهند، گفت: عده ای می خواهند بر اساس شعار و تحرکات ذهنی سرنوشت تعیین کنند.
کد خبر: ۴۲۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 09 May 2017
آیت الله سیدعلیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با کارکنان و بسیجیان بیرجند ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) اظهار داشت: ایشان به عنوان یک شخص مقام بسیار والایی داشتند.

وی با بیان اینکه هر انسانی یک عنوان شخص و یه عنوان شخصیت دارد، بیان کرد: آنچه حضرت علی اکبر(ع) را بزرگ کرده ویژگی های شخصی ایشان نبود چراکه خیلی از افراد این شرایط استثنایی را دارند اما آن را ضایع کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: آنچه به ارزش یک انسان می افزاید شخصیت وی بر اساس اندیشه و تفکر است.

عبادی، نخستین توصیه قرآن را توصیه به حق عنوان کرد و گفت:  باید در ابتدا حقانیت حق معلوم شود و بعد پای آن ایستادگی کرد.

وی با اشاره به شخصیت والای استاد شهید مطهری، عنوان داشت: آنچه ایشان را از سایر دانشمندان جدا کرده این بود که وی به تنهایی پای احقاق حق بود.

علم علامه مطهری همراه با طهارت نفس بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امام (ره) علم علامه مطهری را همراه با طهارت نفس می‌دانند، بیان داشت: گفت: اگر انسان طهارت نفس داشته باشد در تحقیقات علمی، دینی و فلسفی همانند استاد مطهری موفق می‌شود.

عبادی با اشاره به اینکه انقلاب ما انفجار نور بود، افزود: مهم‌ترین آسیبی که بعد از انقلاب بر کشور وارد شد بحث علم بوده است.

وی با تأکید بر اینکه اصل اسلام یک فرهنگ برای نجات انسان است، بیان کرد: بنابراین جنگی که هدفش جهاد در راه خدا بوده برای رساندن بصائر الهی، عقلی، دینی و شرعی به انسان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برخی عوامل نفوذی جامعه را به گونه ای پیش می برند که بر اساس شعار و تحرکات ذهنی سرنوشت تعیین می کنند، افزود: در اینجا مردم از حکم شرع و عقل بی خبر هستند و این درست نقطه مقابل ارزش های انقلاب است.

عبادی ادامه داد: برخی با واژه‌ها و کلماتی به عنوان «آزادی و شادی» نوجوانان و جوانان را تحت‌ تأثیر قرار داده و جوانان بدون دلیل آنها را می‌پذیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیرجند نیز در این جلسه با اشاره به نامگذاری روز وفات استاد مطهری به نام روز عقیدتی سیاسی، اظهار کرد: معاونت عقدیتی سیاسی سپاه برای تعمق هر چه بیشتر معنویت برنامه های زیادی را در دستور کار قرار داده است.

حجت الاسلام احمد اشراقی، اعزام کاربران، بسیجیان، سربازان، فرماندهان و مدیران سپاه برای دوره تربیت و تعالی در مشهد مقدس، قم و بیرجند، برگزاری دوره آموزش تشکیل خانواده، آموزش غیرحضوری برای کاربران، بسیجیان و سربازان،   از جمله این برنامه ها است.

وی، برگزاری جلسات اخلاق در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته، برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن، برگزاری دوره‌های تربیت آموزشیار قرآن و ارزیابی قرآن و نماز منتخبان ورود به سپاه از دیگر برنامه های معاونت عقیدتی سپاه در این راستا عنوان کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار