عضوکمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تخلفات صورت گرفته درروند واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه گفت:متاسفانه این پالایشگاه درزیر سایه کارهای سیاسی وتبلیغاتی دولت روحانی بسیارارزان واگذار شده است.
کد خبر: ۴۲۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 09 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور با انتقاد از نحوه قیمت گذاری و واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه اظهار داشت: متاسفانه این پالایشگاه در زیر سایه کارهای تبلیغاتی و سیاسی دولت آقای روحانی با تخلفاتی واگذار شده است.

وی تصریح کرد: این پالایشگاه در سال ۱۳۹۲ حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان قیمت گذاری شده بود و اخیرا هم از سوی سازمان بازرسی کل کشور دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است اما متاسفانه آن را فقط به ۱۱ میلیارد تومان به بخش خصوصی فروخته اند.عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: چرا باید وزیر اقتصاد و وزیر نفت این قدر در این قضیه بی تفاوت عمل کنند!؟

جاسمی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم نیز گفت: متاسفانه بسیاری از استانداران و فرمانداران پشت سر دولت دارند برای انتخابات به دولت کمک می کنند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آقای صالحی امیری هیچ توجهی به قول ها و وعده هایش ندارد؛ مجوز به کتاب های مساله دار، استفاده از دو تابعیتی ها در داوری فیلم های سینمایی و سیاسی کاری در این وزارتخانه از جمله این تخلفات است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه نامه استیضاح صالحی‌امیری با ۲۵ امضا شده اما هیچ توجهی به آن نمی‌شود، از هیات رئیسه مجلس خواست تا این استیضاح را در دستور کار قرار دهند.

جاسمی در پایان با انتقاد از تخلفات صورت گرفته خطاب به وزیر آموزش و پرورش در موضوع قاچاق گفت: مگر ما جوانان بیکار با مدارک فوق لیسانس و دکتری نداریم!؟ آیا امکانات 
دولتی فقط باید در اختیار شما باشد؟!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار