در ورزشگاه شیرودی
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من از همه مردم می‌خواهم تابلوی کارنامه‌ها را یک بار دیگر مرور کنند.
کد خبر: ۴۲۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹ 09 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز با حضور در تجمع حامیانش در ورزشگاه شیرودی تهران، با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت گفت: امروز ما در مقطع بسیار حساس و تاریخی قرار داریم و سرنوشت می‌خواهیم در جمعه آینده تعیین کنیم و راهی که در سال 92 برگزیدم و اقلیتی که از آن ناراضی بودند را ارائه دهیم. امروز همان اقلیت از تحول در جامعه ما نگران هستند.

مستند تبلیغاتی روحانی

وی افزود: در جامعه ما هر زمان که خانم‌ها وارد صحنه شدند کار را تمام کردند. ما در انقلابمان هم زمانی پیروز شدیم که خانمها به خیابانها آمدند امروز هم در انتخابات اگر زنان ما پای صندوق حضور پیدا کنند قطعا پیروز خواهیم شد.

روحانی تاکید کرد: همه ما یک وظیفه بیشتر نداریم و آن هم این است که همه را به پای صندوقهای رای دعوت کنیم. اگر همه پای صندوق بیایند ما قطعا پیروز می‌شویم مردم ما امروز این واقعیت را حس می‌کنند و تحت تاثیر شعارهای فریبنده قرار نمی‌گیرند.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه از همه مردم ایران می‌خواهد که تابلو کارنامه 4 ساله دولت یازدهم را مرور کنند تصریح کرد: کارنامه 4 ساله دولت یازدهم باید درباره کارنامه 38 ساله برخی‌ها قرار بگیرد و آنها بگویند تا در طول این 38 سال چه کرده‌اند.

روحانی افزود: کارنامه ما در این 4 سال مثل روز روشن است. آنهایی که 12 سال در یک مسند بودند کارنامه خود را باید به مردم بگویند. شما توصیه‌تان در سال اول دولت این بود که 16 آذر را آزاد نگذاریم، شما همیشه به دانشگاه به شکل تهدید نگاه کرده‌اید. شما می‌خواستید جوانان ما در حصر و محاصره و انزوا باشند.

وی گفت: شما همان حرفهایی که در خصوصی زدید را لطفا در آشکارا بگویید. شما مگر هر روز فشار نیاوردید که فضای مجازی بسته شود، شما مگر هر روز فشار نیاوردید که اشتغال زنان متوقف شود برگردید و به بخشنامه‌های خود نگاه کنید.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در خصوص کارنامه دولت یازدهم اظهار داشت: کارنامه ما روشن است ما تبعیض جنسیتی را نمی‌پذیریم، ما ظلم جنسیتی را نمی‌پذیریم، مردم راه خود را انتخاب کردندو از مسیری که برگزیدند برنخواهند گشت. شعار ما روشن است. ما آزادی اجتماعی، سیاسی و آزادی بیان و تفکر می‌خواهیم، ما آزادی انتخاب تفریح برای اوقات فراغت می‌خواهیم، ما آزادی برای انتخاب نوع شغلمان می‌خواهیم.

روحانی تاکید کرد:‌ما به دنبال فضای آزادی و امنیت هستیم نه فضای امنیتی. ما خواهان امنیت واقعی با وحدت در کل جامعه هستیم. ما جامعه چند درصدی و 20 درصدی نمی‌خواهیم، ما ایران صددرصدی هستیم.

وی در ادامه با کنایه به یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ما قانون را برای همه دستگاه‌ها می‌خواهیم ما سازمانهایی نمی‌خواهیم که مالیات پرداخت نمی‌کنند. بنده خوشحال شدم بعضی‌ها از مالیات نام بردند، مالیات برای مردم خوب است اما شما ندهید؟ ما آزادی در کسب و کار می‌خواهیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به شعارهای اقتصادی رقبای خود گفت: شما به دنبال اقتصاد هستید اما معدنی که برای شما بودو معدنچیان آن زیر خروارها خاک دفن شدند را ندیدید و به آنها سر نزدید. من افتخار می‌کنم به خانواده عزیزی که شوهرش در زیر آوار جان داد اما شجاعانه در آزادشهر سخن گفت، خانمی که خود پرستار بود و شوهرش را از دست داده بود.

روحانی افزود: من افتخار می‌کنم که پدری فرزند مهندس خود را از دست داده بود و درباره آینده کشور سخن می‌گفت. ما به دنبال آرامش زنان و همه هستیم، ما آرامش را در سطح جامعه در سایه اخلاق می‌خواهیم، گشت ارشاد برای ما آرامش ایجاد نمی‌کند بلکه وحدت و همزیستی مسالمت‌آمیز است که آرامش می‌سازد.

وی با مورد خطاب قرار دادن رقبایش در انتخابات گفت: شما دم از اشتغال می‌زنید من از شما می‌پرسم آیا اشتغال زنان را قبول دارید؟ اگر آری پس چرا یک اشتغال برای زنان ایجاد نکردید؟ شما 860 هزار زن شاغل را بیکار کردید آیا اشتغال اهل سنت را قبول دارید؟ آیا اشتغال اقوام مختلف ایرانی را قبول دارید؟ ما افتخار می‌کنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد:‌ما افتخار می‌کنیم که در استخدام در ماههای گذشته که زن و مرد آزادانه شرکت کردند 53 درصد از بانوان و زنان مشغول به کار شدند. ما اشتغال را در سایه فضای مجازی برای زنان و مردان فراهم کردیم.

وی گفت:‌ما در پی پیشرفت ایران عزیزمان هستیم که این پیشرفت در سایه علم و فناوری و ارتباط با جهان است. هیچ کشوری با انزوا نتوانسته است به پیشرفت دست پیدا کند.

روحانی در انتهای سخنانش خاطرنشان کرد: ما در 29 اردیبهشت تصمیم خودرا یکبار دیگر اعلام می‌کنیم یک بار در 92 به افراط نه گفتیم و اعتدال را انتخاب کردیم در اسفند 94 آن را تداوم دادیم و برای بار سوم در اردیبهشت 96 این مسیر را انتخاب می‌کنیم.

وی افزود: من از همه مردم ایران خواهش می‌کنم که با شعار 1+11 دوازدهمین انتخاب خودرا انجام دهند. ما 12 نفره پای صندوقهای رای حضور پیدا می‌کنیم هر آزاده و هر مرد و زن 11 نفر را به همراه خود به پای صندوق‌های رای دعوت کند. ما پیروز مسیر پیشرفت ایران خواهیم بود. ما نخواهیم گذاشت آنهایی که در پی حصر برای مردم هستند پیروز شوند. ما نخواهیم گذاشت شما یک بار دیگر فضای امنیتی را به ایران برگردانید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار