طنز
جهان بگو که ما همه رنج‌کشیدگان دوران کودکی هستیم و همین فریدون خودش زخم‌خورده این روزگار است.
کد خبر: ۴۲۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴ 10 May 2017
 بلاغ، یکی از کاندیداها، خطاب به کاندیدای دیگر و معاون اولش، از وی خواستار افشاگری درباره بی عدالتی‌های رفته بر اطرافیانشان شد.
 
جهان بگو که بر ما چه گذشت، بگو که چگونه بغض‌های خود را فرو خوردیم و هرگز دم برنیاوردیم.
 
جهان! بگو چگونه گذشت، تکرار غریبانه روزهایمان، در پشت درهای بسته، بگو چگونه گذشت وقتی چشم‌هایمان همچون شیشه‌های خیس از بخار بود.
 
جهان! بگو چگونه گذشت و چگونه بغضت شکست، از پی تمام مظلومیت‌هایمان، بگو از لحظه لحظه‌های مبهم این چهار سال.
 
جهان بگو! که در هجوم ملال‌آور دردها و تو بغض کرده بودی و برای افشای حقیقتی که از چشمان معصوم تو روشنی می‌گیرد، ترکید و گریستی.
 
بگو جهان! بگو!
 
جهان بگو که ما همه رنج‌کشیدگان دوران کودکی هستیم و همین فریدون خودش زخم‌خورده این روزگار است.
 
جهان بگو! آن روز که تنها من و تو، در حیاط پشتی کاخ ریاست جمهوری برای دردهای مردم محروم و برای بی سرپناهان گورخواب و برای سیل‌زدگان سیستان و برای مبارزان با ریزگردها، زانوانمان را در بغل گرفته بودیم و بی‌صدا می‌گریستیم.
 
جهان بگو وقتی وزیر بهداشت به فرماندارمان گفت بی‌شعور و آخوندی وزیر راه میکروفن را از دست آن دختر خبرنگار گرفت و به او گفت یک جو عقل نداری و آن روز که در مشهد زلزله آمد و آن روز که معدن یورت منفجر شد، تنها من و تو همدیگر را در آغوش گرفته و مویه می‌کردیم.
 
جهان! بگو و از تمامی رازهای پرده‌برداری کن، اما افتتاح نکن، بگذار خودم افتتاح کنم، جهان پرده‌بردار از راز مظلومیت کابینه ما که چگونه در چنگال عده‌ای خبیث گرفتار آمده‌ایم.
 
جهان! بگو! و در انشایت برای مردم بخوان که اگر ما نبودیم، تاکنون هیچی هم نمی‌شد حالا، جهان زیاد گنده‌اش نکن.
 
جهان بگو! از مظلومیت دخترانمان، از بیکاری و بی‌جهیزیگیشان، که چگونه با خلاقیت به دنبال کارآفرینی هستند و برای بهبود اوضاع مملکت فقط و فقط 200 میلیون تومان سرمایه دارند و همان را هم آورده‌اند برای خدمت، برای راه انداختن کار دولت خدمتگزار.
 
جهان بگو که در همایش روسای بانک کشاورزی چه گذشت و مدیرانی پاک دل یکصدا فریاد می‌زدند: به حرمت خون شهید..........دولت تدبیر و امید.
 
جهان ارواح مردگانت بگو، همه چیز را هم نگفتی، اینها را حتما بگو، جهان افشا کن، بعض کن، و بگو چقدر برای بهبود وضعیت مردم در این 4 سال گریستیم.
 
جهان بگو که اکنون آمده‌ایم تا دستمان را به پنجه طلایی خورشید بسپاریم و در آبی بیکران آسمان هواپیما هوا کنیم.
 
جهان بار دیگر تو را ارواح مردگونت قسم می‌دهم بگو و همه چیز را افشا کن.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار