با هدف بازسازی مناطق زلزله‌زده در خراسان رضوی صورت می گیرد
مسؤول بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: با هدف بازسازی مناطق زلزله‌زده این استان با کارخانه‌ ها و اصناف رایزنی کرده ‌ایم تا مصالح ساختمانی را با قیمتی مناسب برای کمک به مردم زلزله زده تهیه کنیم.
کد خبر: ۴۲۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 10 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمد روحانی  با اشاره به اینکه مجموعه بسیج سازندگی، ارائه خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلفی را به جامعه برنامه‌ریزی کرده است، افزود: همزمان با نخستین زلزله در برخی از مناطق خراسان رضوی، نیروهای سپاه این استان جزء اولین نیروهایی بودند که به منطقه اعزام شدند و در موضوع اسکان و تامین امنیت مناطق زلزله‌ زده فعالیت داشتند.

وی گفت: با هدف بازسازی مناطق زلزله‌زده این استان با کارخانه‌ ها و اصناف رایزنی کرده ‌ایم تا مصالح ساختمانی را با قیمتی مناسب برای کمک به مردم زلزله‌زده تهیه کنیم.

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی در خصوص فعالیت‌های دیگر بسیج سازندگی این در زلزله‌ اخیر فریمان و سفید‌سنگ، اضافه کرد: نیروهای بسیج سازندگی در مسأله آواربرداری و جمع‌آوری مصالح فعال و اعزام چند تیم پزشکی با هدف بررسی وضعیت بهداشت زلزله‌زدگان فعالیت های بسیاری انجام داده است.

 روحانی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی خراسان رضوی، در خصوص تامین اشتغال و بازسازی مناطق زلزله‌زده این استان، برنامه‌های بسیاری دارد یادآور شد: بخشی از این برنامه ها با همکاری‌ بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی(ره) در دست اقدام است که از جمله می‌توان به احیای قنوات، مرمت و ساخت خانه‌ها و مساجد اشاره کرد.

وی در بحث تقویت روحیه‌ مردم زلزله‌زده بیان کرد: برای روحیه دادن به کودکان و نوجوانان مناطق مذکور، گروه‌های جهادی با تشکیل تیم‌های ورزشی شور و نشاط را به زلزله‌زدگان بازگرداندند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار