سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، پس از مطالعه‌ کتاب وقتی مهتاب گم شد، خطاب به علی خوش‌لفظ، راوی خاطرات این کتاب نوشت: نمکدانی از نمک به زخم هایم پاشیدی.
کد خبر: ۴۲۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 10 May 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ وقتی مهتاب گم شد عنوان کتاب خاطرات جانباز سرافراز آقای علی خوش‌لفظ است که رهبر انقلاب چندی پیش آن را مطالعه کرده و یادداشتی بر آن نوشتند.

سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز، پس از مطالعه‌ی کتاب وقتی مهتاب گم شد یادداشتی را خطاب به جانباز سرافراز آقای علی خوش‌لفظ نوشته است که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن آن را منتشر کرده است:

بسمه‌تعالی

عزیز برادرم علی عزیزهمه شهداء و حقایق آن دوران را در چهره‌ی تو دیدمیکبار همه خاطراتم را به رخم کشیدی.

چه زیبا از کسانی حرف زده‌ای که صدها نفر از آنها را همینگونه از دست دادم و هنوز هر ماه یکی از آنها را تشییع میکنم و رویم نمی‌شود در تشییع آنها شرکت کنم.

ده روز قبل بهترین آنها را -مراد و حیدر را- از دست دادم، اما خودم نمی‌روم و نمی‌میرم، در حالی که در آرزوی وصل یکی از آن صدها شیر دیروز له‌له می‌زنم و به درد «چه کنم» دچار شده‌ام.

امروز این درد همه وجودم را فراگرفته و تو نمکدانی از نمک را به زخم‌هایم پاشاندی. تنهای تنهایم.

عکست را بروی جلد بوسیدم ای شهید آماده رفتن و دوست ندیده‌ام که بهترین دوستت را در کنارم از دست دادی.

امیدوارم سربلند و زنده باشی تا مردم ایران در زمین همانند دب اکبر در آسمان نشانی خدا را از تو بگیرند و به تماشایت بنشینند.برادر جامانده‌ات قاسم سلیمانی۹۶/۱/۳۰      

بعدالتحریر: این نوشته در مقابل آن دستخط مخلص عارف حکیم، ولی و رهبرم و عشقم ارزشی ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار