تابناک مرکزی: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت مهدی عج ؛ نمایشگاه هنرمندان استان مرکزی افتتاح می شود.
کد خبر: ۴۲۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰ 10 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از آرتنا، در این مراسم که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) و روزجهانی حکیم فردوسی برگزار می شود، نخستین نمایشگاه مشترک هنرمندان استان مرکزی دیار آفتاب با حضور اساتید غلامحسین امیرخانی و حمید عجمی، اساتید و هنرمندان شاخه های مختلف هنرهای تجسمی و مدیریت اجرایی و اعضای شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران، در نگارخانه این فرهنگسرا گشایش خواهد یافت.

در این نمایشگاه که تا 30 اردیبهشت ادامه خواهد داشت، آثاری از اساتید فقید و اساتید و هنرمندان معاصر رشته های خوشنویسی، هنرهای تجسمی، نقاشیخط، مینیاتور، تذهیب و نگارگری به نمایش در خواهد آمد.

نگارخانه فرهنگسرای بهمن در این نمایشگاه  آثار اساتید فقید خوشنویسی ابوالقاسم تفرشی (نستعلیق )، آقا شیخ زین العابدین محلاتی (نسخ)، علی منظوری تفرشی (نستعلیق، شکسته)، عباس منظوری تفرشی (نستعلیق)، فتحعلی واشقانی فراهانی(نستعلیق)، علی واشقانی فراهانی (نستعلیق)، اکبر صابونچی راد، حبیب الله امیدوار (نستعلیق)، غلامعباس پوشی و آثار اساتید معاصر هنر خوشنویسی کشور حمید عجمی، اویس وفسی تفرشی، سیده صغرا حسینی (شکسته نستعلیق)، بهنام کیوان، محمود پور هادی، عباس واشقانی، محمود فرجی، بهزاد حسنی، مجید حرّی، حمید احمدی و ابوالفضل عسگری تفرشی را در معرض بازدید عموم قرار می دهد.

در بخش مینیاتور و نگارگری هم آثاری از اساتید محمد فردوسی (مینیاتور) و مسعود صالحی (نگارگری و تذهیب) و دربخش هنرهای تجسمی آثاری از اساتید رضا افسری، دکتر حسنی، مظاهر آذر پی، عباس پویان(نقاشی)، عقیل یوسفی (مجسمه سازی، نقاشی خط) و بهنوش پویان (نقاش) در این نگارخانه نمایش داده می شود.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند در ساعات اداری به نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55312180 تماس بگیرند.

آئین افتتاح نخستین نمایشگاه مشترک هنرمندان استان مرکزی «دیار آفتاب» ساعت 13 روز یکشنبه 20 اردیبهشت در تالار مبارک فرهنگسرای بهمن برگزارمی شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار