مشاور جتماعی وزیر نفت گفت: وزیر نفت قول ادامه و استمرار دوره کارآموزی را داده و ضمانت دادند که اگر در آزمون‌های نهایی نتیجه خوبی را کسب کنید آن وقت موفق و قطعا اشتغالتان تأمین می‌شود.
کد خبر: ۴۲۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 11 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امیر طالبیان امروز در شهرستان دشت آزادگان خطاب به تعدادی از کارآموزان بومی اظهار داشت: وزیر نفت قول ادامه و استمرار دوره کارآموزی را داده و ضمانت دادند که اگر در آزمون‌های نهایی نتیجه خوبی را کسب کنید آن وقت موفق و قطعا اشتغالتان تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه در این منطقه بنا شده تا یک همزیستی مسالمت آمیز دراز مدتی با مردم داشته باشیم، گفت: طرح توانمندسازی و تقویت بنیه دانش‌آموزان منطقه مدنظر بوده و در سایر مناطق نفتی نیز از جمله پارس جنوبی و عسلویه کار را شروع کرده‌ایم که در این راستا نتایج خوبی از جمله افزایش قبولی در کنکور را داشته‌ایم.

مشاور اجتماعی وزیر نفت بیان کرد: معلمانی همراه با اجرای این پروژه از تهران عزیمت کرده و به منطقه آمدند و واقعا خیلی مجرب هستند. 560 میلیون تومان هزینه برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان منطقه درنظر گرفته شده است.

وی گفت: تاکنون حدود 100 جلسه دانش آموزان ریاضی فیزیک، 390 جلسه دانش‌آموزان انسانی و 600 جلسه برای دانش‌آموزان تجربی در منطقه بستان، هویزه و دشت آزادگان برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار