مراسم آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی ۹ طرح آب و فاضلاب در مشهد ظهر امروز با حضور قائم مقام وزیر نیرو و استاندار خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 11 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در این مراسم اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، پروژه های آب و فاضلاب با صرف هزار و ۲۴۶ میلیارد ریال اعتبار اجرایی می شود.

سید علیرضا طباطبایی، تکمیل و راه اندازی تقسیم کننده تصفیه خانه فاضلاب پرکندآباد را یکی از پروژه های حوزه فاضلاب عنوان کرد و افزود: طرح شبکه جمع آوری و نصب انشعابات فاضلاب حاشیه شهر مشهد که عملیات اجرایی آن از سال های گذشته آغاز شده بود، از امروز وارد مدار بهره برداری شد.

وی ابراز کرد: اجرای مرحله یک تصفیه خانه فاضلاب تانکری درتصفیه خانه اولنگ و شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک امام علی (ع) نیز از طرح هایی است که عملیات اجرایی آنها امروز آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: سال گذشته بیش از ۲۲۵ میلیون متر مکعب آب برای کلانشهر مشهد تولید شد که ۳۳ درصد آن از سد دوستی، ۵۵ درصد از چاه ها و مابقی سدها بوده است.

گفتنی است، در این مراسم طرح پروژه شامل مرحله دوم پروژه آبرسانی به کوی نبی اکرم (ص) و جمع آوری چاه های آب، حفاری و تجهیز ۲۴ حلقه چاه آب شرب و ساختمان اداره امداد وحوادث آب و فاضلاب ناحیه ۶ مشهد جهت تامین آب شرب به بهره برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار