رئیس ستاد حسن روحانی در گچساران : ایشان هم همان قضیه شهید رجایی را دارد می‌رود ایشان بگوید شما که در قوه قضاییه هستید چرا در دولت قبل اعلام نکردید، از سید بودن او استفاده می‌کنند شما که سید هستید چرا یک سید را به زندان انداختید.
کد خبر: ۴۲۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 12 May 2017
عصر دیروز علی خواجوی، رئیس ستاد حسن روحانی در گچساران با جمعی از دست‌اندرکاران این ستاد برای سخنرانی و تبلیغ به منطقه خیرآباد گچساران رفتند.

در این مراسم تبلیغاتی که در روستای وحدت‌آباد، مسجد امام حسین(ع) برگزار شد، علی خواجوی به ایراد سخنرانی پرداخت وی در سخنانش به انتقاد از اصولگرایان پرداخت.

مسوول ستاد انتخاباتی روحانی در گچساران در بخشی از سخنانش با بیان اینکه انتخابات یکی از سخت‌ترین تصمیم‌های یک جامعه است، گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که همه مردم انقلاب را درک کرده‌اند و رژیم پهلوی با همت همه مردم ساقط شد.
 
 حمله ی تند خواجوی به اصولگرایان + تصاویر

خواجوی تصریح کرد: در موضوع انتخابات کسانی که توسط ما انتخاب می‌شوند چه خوب باشند و چه بد در کار آنها شریک هستیم زیرا ما آنها را انتخاب کرده‌ایم.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به شرایط ابتدایی انقلاب گفت: جنگ بود تحریم شدیم ،گندم داخل سیلوها نبود شرایط سخت بود ولی موفق شدیم ،دوران سازندگی شروع شد، گرایش‌های تخصصی وسیاسی ارایه شد
خواجوی ادامه داد: بعد از پروزی انقلاب دو نوع تفکر وجود داشت که هردونوع تفکر موفق به گرفتن قدرت شدند و اصلاحات سید محمد خاتمی ۷۶تا ۸۴ طول کشید.
رئیس ستاد روحانی در گچساران بیان کرد: تورم ۴۷درصدی بود ،کارمندان میدانند ازبعد سیاسی تمام کشورها دیپلمات بیرون رفتند منزوی بودیم داخل کشور مشکل داشتیم اولویت اول دولت توسعه سیاسی بود که به توسعه اقتصادی تبدیل شد تورم تک رقمی شد در دولت اصلاحات برنامه برای ۲۰سال اینده ارایه شد.
 
حمله ی تند خواجوی به اصولگرایان + تصاویر 

مسئول ستاد انتخاباتی روحانی در گچساران افزود: بعد از ۸سال صندوق ذخیره ارزی داشتیم ،برای صنعت کشاورزی دولت حق خرج کردن ان را نداشت دولت فکر اینده را کرده بود ما بعد از ۸سال اشتباه تاریخی کردیم به نام شهید رجایی رای جمع کردند و یک قدم مانند رجایی بر نداشت سازمان مدیریت وبرنامه ریزی را تعطیل کرد ،مغز کار را به هم زد برنامه برای کشور نداشت روابط ما را تیره کرد با دنیا فقط هزینه چند کشور کرد حاصل کار چه شد رجایی پاک‌دست بود این آقا چه شد.
خواجوی عنوان کرد: اختلاس بیخ گوش او بیرون آمد بیشترین درامد را در طول تاریخ کشور داشت تورم بالا رفت ،ده ها پرونده اختلاس دارد سیستم قضایی نخواست پیگیری کند در یک مجموعه ۳هزار دلار معلوم نشد کجا رفته ،اقای جهانگیری از طرف رهبری نماینده این کار شد و اقای جهانگیری فرمودند هیچ سندی نیست که این پول کجا رفته است امروز مشابه همان دارد شکل میگیرد کسی می‌گوید من کپی بهشتی هستم من راه بهشتی را می‌روم.
 
حمله ی تند خواجوی به اصولگرایان + تصاویر 

وی افزود: ایشان هم همان قضیه شهید رجایی را دارد می‌رود ایشان بگوید شما که در قوه قضاییه هستید چرا در دولت قبل اعلام نکردید، از سید بودن او استفاده می‌کنند شما که سید هستید چرا یک سید را به زندان انداختید.
چرا دیگری را به خاطر اعتراض به زندان انداخته‌اید چرا یک خانمی را که در حوزه دین فعال بود به زندان انداختید در مناظره هیچ برنامه‌ای نداشتند ما از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شویم انتخاب با شماست ما وظیفه داریم امر به معروف کنیم در حوزه سیاسی از تحصیلکرده‌ها مشورت بگیرید و انتخاب کنید.
گفتنی است در این جلسه تعدادی از حاضران از عملکرد تاجگردون به شدت انتقاد کردند که آقای خواجوی اعلام کرد به گوش ایشان می‌رسانیم./ خبرآوران
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
اقای خواجوی تحریم بی تدبیری تورم کمر ملت را خورد کرده مگه ..... مگه .... مگه چقثر باید شما فهم ودرک واقعیت را ثریافت کنید کجا زندگی میکنی مگه تو بازار نیستی مگه رییس جمهور درغگو را نمی بینی چه بگم دیگه واقعا چشمانت را به روی بی عدالتی و............. بستی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار