به همت اداره کل ارشاد قم صورت گرفت
به همت اداره کل ارشاد قم خبرنگاران قمي از سي امين نمايشگاه بين المللي كتاب بازديد كردند ,و از نزديك با ناشران و نويسندگان به گفت‌وگو پرداختند.
کد خبر: ۴۲۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷ 13 May 2017
به گزارش تابناک قم، قطار سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب از سال 66 تاکنون در حال حرکت بوده و هر سال میزبان فرهنگ دوستان و علاقه‌مندان به کتاب است و بستری برای انس هر چه بیشتر اهل قلم و  نشر با این کالای فرهنگی فراهم می‌کند.

امسال نیز نمایشگاه کتاب تهران روز 13 اردیبهشت با حضور 2 هزار و 782 ناشر داخلی و خارجی در فضایی به وسعت 135 هزار متر مربع در مجتمع فرهنگی شهر آفتاب افتتاح شد و 2 هزار و 643 ناشر داخلی و 139 ناشر از 110 کشور به ارائه کتاب‌های خود پرداختند.

در میانه راه این نمایشگاه خبرنگاران قمی از رسانه های مختلف همچون سنوات گذشته به بازدید از این نمایشگاه به عنوان رویداد بزرگ فرهنگی پرداختند.

خبرنگاران قمی پس از حضور در این نمایشگاه در بخش‌های مختلف به بررسی تازه های نشر پرداخته و کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کردند.

ناشران این نمایشگاه در بخش‌های عمومی، کودک، دانشگاهی، آموزشی، بین‌الملل و رسانه‌‌های دیجیتال  پذیرای بازدیدکنندگان بودند اصحاب رسانه قم در این بین از کتب موجود در بخش عمومی استقبال ویژه داشتند.

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها از جمله ناشران ویژه‌ای بود که خبرنگاران برای انتخاب کتاب‌های حوزه رسانه انتخاب کردند و علاوه بر این غرفه با حضور در غرفه‌های دیگر در زمینه آخرین آثار منتشر شده ناشران مورد علاقه خود اطلاعاتی کسب کردند و با نویسندگان در غرفه‌ها به گفت‌وگو پرداختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار