حجت الاسلام رییسی در جمع مردم قرچک گفت: دولت فعلی با ورود کالاهای چینی کارگران کشور را بیکار کرد.
کد خبر: ۴۲۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 13 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در جمع مردم شهرستان قرچک در گلزار شهدای گمنام این شهرستان گفت: وظیفه همه مسئولین شنیدن صدای مردم و مظلومین و محرومین جامعه است، من ۳۰ سال سابقه مدیریت در کشور را دارم و به خوبی می دانم با یک مدیریت کارامد می توان مشکلات کشور را حل کرد، متاسفانه دولت فعلی به وعده های خود در گذشته عمل نکرده و همچنان در حال تکرار مجدد وعده ها است.

وی با انتقاد از تعطیلی شهرک های صنعتی و کارخانجات و واحدهای تولیدی در کشور، افزود: این مردم همواره پیرو فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری بودند و این مشکلات حق آن ها نیست، دولت با ورود سالانه ده هزار میلیارد کالای چینی کارگران ما را بیکار کرده و کارگاه ها را به تعطیلی کشاند.

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: چرا وام هایی که به عده ای خاص دادید را پس نمی گیرید؟ چرا به مردم دروغ می‌گوئید که وام ده میلیونی می دهید؟ پس چرا پانصدهزار نفر در نوبت وام هستند؟

کاندیدای دوره دوازدهم ریاست جمهوری با بیان این که اعتقاد دارم می توان ریشه فساد و تبعیض در جامعه را خشکانده و امید را به خانه های مردم بازگرداند، اضافه کرد: نباید چشم ما به دست بیگانه ها باشد، بلکه باید با تکیه بر توان مردم کارها را پیش برد، نه بازگشت به عقب را می پذیریم و نه تبعیض قابل قبول است، تنها با « تغییر به نفع مردم» و اجرایی کردن فرمایشات رهبری می توان مشکلات را حل کرد.

وی اضافه کرد: امروز کشور مدیون خون شهدا است و باید قدر شهدا و خانواده های شهدا را دانست.

رییسی با بیان این که برخی نمی خواهند مشکلات مردم را باور کرده و در پی حل آن بر آیند، گفت: مردم در زمینه کار و تامین معیشت مشکلات فراوانی دارند، جوانان ما با مدارک تحصیلی عالی در خانه ها بیکار نشسته اند و این یکی از دغدغه های بنده برای حضور در عرصه انتخابات بود، امروز باید در انتخابات به اصلاح امور رای داد و تغییر در وضع موجود جامعه یک ضرورت است.

منبع: مهر
برچسب ها: انتخابات 96 ، رئیسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار