مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: میانگین زمان رسیدن به محل حریق و حادثه به 4 دقیقه و 15 ثانیه کاهش یافته است.
کد خبر: ۴۲۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 13 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، حسن جعفری با ابراز خرسندی نسبت به افزایش 2 برابری ناوگان عملیات آتش‌نشانی این شهر گفت: میانگین زمان رسیدن به محل حریق و حادثه به 4 دقیقه و 15 ثانیه کاهش یافته است.

وی گفت: با شروع فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر مشهد و مدیریت شهری، تلاش برای تجهیز ناوگان عملیات آتش‌نشانی و بهره‌گیری از سیستم‌های به‌روز و کارآمد در خصوص اطفای حریق صورت گرفت، به طوری‌که از مهرماه 92 تاکنون، ناوگان‌های عملیاتی این سازمان به 114 دستگاه رسید که این رقم افزایش دو برابری را نشان می‌دهد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه قبل از مهرماه 92 تعداد 153 دستگاه ناوگان عملیاتی در این سازمان وجود داشت، عنوان کرد: با همت جهادی مدیریت شهری، این رقم در حال حاضر به 267 ناوگان افزایش یافته است.

جعفری افزود: به این ترتیب ضریب برخورداری ایستگاه‌ها از ناوگان عملیات آتش‌نشانی 12.6 درصد است، در حالی‌که این ضریب قبل از مهرماه 92 عدد رقم 69.48 درصد بود که پس از سه سال و نیم به 82.08 درصد افزایش یافت.

وی بیان کرد: در این مدت، 4 دستگاه خودرو دارای نردبان‌های پلت فرم نیز خریداری شد و هم‌اکنون تعداد این خودروها از 6 دستگاه در سال 92 به 10 دستگاه افزایش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار