در دیدار و گفت و گوی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی و مدیر عامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، راهکارهای همکاری و تعامل بیشتر این دو نهاد مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
کد خبر: ۴۲۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 14 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، در دیدار اکبر شیخ، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و محسن نصر پور مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی اعلام شد: آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از شبکه استانی خراسان رضوی به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی خراسان رضوی پخش خواهد شد.
دبیر جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در این دیدار،ضمن تقدیر از همکاری همه جانبه رسانه ملی به‌ویژه و مراکز استان‌های این سازمان به‌خصوص صدا و سیمای خراسان رضوی در انعکاس اخبار و رویدادهای این جشنواره، اظهار کرد: ما آمادگی داریم تولیدات عرصه فرهنگ رضوی را در اختیار رسانه ملی قرار دهیم تا همه ارادتمندان به ساحت امام رضا(ع) از آن‌ها بهره‌مند شوند.

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) با ارائه گزارشی از روند برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: اختتامیه این دوره از جشنواره در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
محسن نصر پور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی از طرح‌های قابل اجرا و مخاطب پسند در قالب  تله فیلم، مستند، انیمیشن، نمایش و ... جهت برنامه سازی استقبال می‌کند و ما کاملاً آمادگی داریم از تولیدات این جشنواره بهره ببریم.به‌عنوان نمونه تمایل داریم میهمانان بخش بین‌الملل جشنواره که از چهره‌های نخبه جهان اسلام هستند و برای مردم جذابیت فراوانی دارند در برنامه‌های گفتگو محور ما بخصوص در ایام دهه کرامت حضور یابند.

در این دیدار که جت الاسلام سیدی معاون فرهنگی هنری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) نیز حضور داشت؛ مقرر شد: به‌زودی نشست‌های تخصصی بین مسئولان بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با معاونت‌های خبر، صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار