مدیر عامل شرکت ترافیک هوشمند الیت گفت: یکی از مهمترین دلایل نارضایتی مردم مشهد از پارکینگ های حاشیه ای، نداشتن اطلاعات کافی است.
کد خبر: ۴۲۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 14 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از خبرگزاری مهر، سید حسین هاشمی زادگان ظهر شنبه در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: بعضی از مدیران شهری هنوز پارک‌بانی را به عنوان شغل قبول ندارند، اما ما از ابتدای شروع کار باور داشتیم که پارکبانی یک شغل باهمه مسئولیت‌های اجتماعی و ضرورت‌هاست که وظیفه مدیریت فضای پارک معابر را بر عهده دارند.

وی از راه‌اندازی و اشتغال ۱۰۹ نفر در طرح ترافیک هوشمند الیت همدان خبر داد و افزود: طی چند روز آینده طرح پارکینگ های حاشیه ای  در همدان اجرایی خواهد شد  و تلاش می کنیم این طرح را در شهرهای دیگر نیز راه‌اندازی کنیم.

هاشمی زادگان بیان کرد: یکی از مهمترین دلایل نارضایتی مردم از پارکینگ های حاشیه ای، نداشتن اطلاعات کافی مبنی بر توقف رایگان در نیم ساعت اولیه است که در روزهای آغازین این طرح فقط ۲۵ درصد توقف‌ها زیر نیم ساعت بود اما در حال حاضر ۷۵ درصد توقف‌ها زیر نیم ساعت رسیده است.

وی تاکید کرد: همچنین لازم است مردم به این باور برسند که ثبت پلاک توسط پارکبان به منزله کسر کرایه نیست و فقط توقف خودرو در خیابان رصد می‌شود.

مدیر عامل شرکت ترافیک هوشمند الیت گفت: تمامی شهروندان می توانند برای اطلاع از کسر مانده پارک حاشیه‌ای قابلیت پیامکی خود را فعال کنند و این موضوع به منزله شناسایی مالک خودرو و جلوگیری از نشر اطلاعات شخص به افراد سودجو است.

هاشمی زادگان در رابطه با تعداد شکایات مردمی در خصوص الیت بیان کرد: شش ماهه دوم سال ۹۵، ۲۱۳ مورد تماس شکایت از الیت در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد ثبت شده که بالغ بر ۹۰ درصد از گران بودن تعرفه‌های الیت ابراز نارضایتی کرده‌اند.

وی تاکید کرد: طرح اشتراک پارکینگ برای تشویق مردم اجرا می‌شود و مشترکان می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۳۰ هزار تومان، خودروی خود از شب تا صبح در پارکینگ های مشخص شده پارک کنند.

وی با بیان اینکه شرکت الیت برای هر خودرو حدود ۱۰ هزار تومان هزینه می‌کند تصریح کرد: در سال ۹۴ بودجه این شرکت ۱۶ میلیاردتومان بود و تعرفه پارکینگ ها نیز توسط شورای اسلامی شهر مشهد تصویب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار