مشاور جوان استاندار سمنان:
مشاور جوان استاندار سمنان گفت: در دولت تدبیر و امید فضای پرسش‌گری، مطالبه‌گری و نقادی در کشور با احترام به دیدگاه ها و آزادی بیان برای همه نظرها ایجاد شد.
کد خبر: ۴۲۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 14 May 2017
به گزارش تابناک سمنان، سینا عربی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: جوانان ایران اسلامی پرچمدار حرکت سیاسی در کشور هستند و باید با برنامه ریزی های مدون شوق این قشر از جامعه برای مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو دوچندان شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی به خصوص جوانان باید در انتخابات اردیبهشت امسال مشارکتی آگاهانه داشته باشند، گفت: انتخاب آگاهانه در بهبود فضای کسب و کار و افزایش توسعه اجتماعی بسیار تاثیرگذار است و باید جوان این اصل مهم را مدنظر قرار دهند.

مشاور جوان استاندار سمنان با اشاره به اینکه مردم با حضوری منسجم و با وحدتی مثال‌زدنی در 29 اردیبهشت بار دیگر تاریخ‌ساز می شوند و دسیسه های دشمنان نظام برای دلسردی مردم از ایران اسلامی خنثی می شود، افزود: یکی از برکات انتخابات آگاهانه ارتقای نشاط اجتماعی در جامعه است چرا که فضای پرشور انتخابات و حضور چهره ها و جریانات سیاسی، فرایند بررسی برنامه های اجرایی کشور را مهیا می کند.

عربی تصریح کرد: ارکان مشارکت گسترده در انتخابات مردم، حضور طیف ها و جریان‌های سیاسی قانونی و نامزدهای سلایق مختلف جامعه است که در انتخابات پیش رو هر سه رکن با حساسیت و احساس وظیفه در صحنه هستند.

مشاور جوان استاندار سمنان گفت: جوانان در شکل گیری تمامی اتفاقات و دستاوردهای مهم کشور از پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، سنگر علمی، سازندگی و دفاع از حریم ولایت پرچمدار بوده اند و در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را در سنگر جنگ نرم علیه نظام به کار گرفته، باید با درایت و مشارکت آگاهانه بار دیگر رشد و بلوغ سیاسی خود را به نمایش بگذارند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار