تابناک چهارمحال وبختیاری- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری از کشف 14 کیلو و 800 گرم تریاک درعملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 14 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد-سرهنگ رستم بهرامی با اعلام این خبر افزود: با اعلام گزارشی مبنی بر اینکه یک خرده فروش مواد مخدر قصد حمل مواد مخدر از شرق کشور به استان چهارمحال و بختیاری را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.
وی گفت: پس از بررسی دقیق خودرو قاچاقچیان در یکی از محورهای مواصلاتی استان اصفهان شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر اصفهان در یک عملیات غافلگیرانه 2 قاچاقچی دستگیر و در بازرسی از خودرو سواری این میزان موارد مخدر کشف شد.
سرهنگ بهرامی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی افزود: برخورد قانونی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی از اولویت های پلیس است.
از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 730 کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 90 درصد افزایش داشته است.
در این مدت 6 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و 10 دستگاه خودرو حمل موادمخدر توقیف شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار