مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت؛
در چارچوب طرح نوید سلامتی(رسول صادق) 15 میلیارد کمک هزینه درمان به بیماران سرطانی و سخت درمان پرداخت شد.
کد خبر: ۴۲۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 14 May 2017
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در چارچوب طرح نوید سلامتی(رسول صادق) 15 میلیارد کمک هزینه درمان به بیماران سرطانی و سخت درمان پرداخت شد.

علی خدادادی با اشاره به اجرای طرح نوید سلامتی و سابقه دیرین آن در استان خوزستان پرداخت 15 میلیارد ریال کمک هزینه درمان به بیماران سخت درماناظهار کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد بشردوستانه همواره نقش محوری در فعالیتهای اجتماعی داشته است که از طریق برقراری تعاملات سازنده با نهادهای مرتبط، ایجاد بستر مناسب برای مشارکتهای مردمی، جذب کمک های خیرین با سازماندهی و هدایت خدمات داوطلبان در جهت رفع نیازهای آسیب پذیرترین قشرهای مختلف جامعه اقدام می کند.


وی افزود: طرح نوید سلامتی به منظور جبران هزینه های درمانی این نوع از بیماران به کار می رود که توانایی پرداخت هزینه های سنگین و کمرشکن بیماری سرطان را ندارند.



مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: با بهره گیری از شبکه ارتباطی و حمایتی مردمی در جهت حفظ کرامت انسانی اقدام به ارایه خدمات ماندگار، زود بازده و اثربخش در عرصه سلامت در میان قشرهای آسیب پذیر جامعه می کند.



وی افزود : تمامی بیماران و نیازمندانی که در راستای اهداف و ماموریت های جمعیت هلال احمر نیازمند حمایت های مالی و بهره مندی از خدمات حمایتی می باشند در جمعیت هدف قرار می گیرند.

منبع: تابناک
برچسب ها: علی خدادادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار