بازپرس اصولی صفار گفت: با توضیحات مدیرعامل شرکت هواپیمایی اترک مشخص شد نقص فنی و نداشتن هواپیمای جایگزین عامل تاخیرات در پرواز بوده است.
کد خبر: ۴۲۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 15 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری میزان، چندی پیش پرواز شرکت هواپیمایی اترک با تاخیرات مکرر و بیش از حدی همراه بود، این در حالی است که این امر موجبات نارضایتی گسترده و اعتراض فراوان مسافران و زائران را فراهم آورد و در این میان مدیران این شرکت جهت اخذ توضیحات به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد احضار شدند.

بازپرس اصولی صفار مبنی بر اینکه آخرین وضعیت رسیدگی به این موضوع به کجا رسید، اظهار کرد: مدیران این شرکت هواپیمایی در دادسرا حاضر شدند و با ارائه مستندات و دلایل مشخص شد، نقص فنی و نداشتن هواپیمای جایگزین(back up) عامل تاخیرات در پروازها بوده است که طبق توضیحات و مستندات ارائه شده توسط مدیر عامل این شرکت هواپیمایی منشور حقوق مسافرین در پروازهای داخلی نسبت به مسافرین انجام شده است.

بازپرس ویژه رسیدگی به جرایم فرودگاه مشهد خاطرنشان کرد: این شرکت متعهد شدند که تاخیرهای پرواز را به حداقل رسانده و رضایت مسافران را نیز کسب نمایند.

وی در پایان تاکید کرد: در صورت تاخیر، شرکتهای هواپیمایی موظف به اجرای منشور حقوق مسافرین هستند و مسافرین به دلیل تاخیر حق تصرف و امتناع از خروج هواپیما را ندارند چراکه برابر قانون جرم بوده و قابل تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت و اعتراضات و حقوق خود را باید از مجاری قانونی پیش بینی شده استیفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار