مدیرکل راه آهن خراسان رضوی خبرداد؛
مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: با اعطای 50 درصد تخفیف به همه محصولات در کریدور ترانزیتی نسبت به سال قبل رشد 81 درصدی حمل بار داشتیم.
کد خبر: ۴۲۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 15 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،محمدهادی ضیایی مهر، مدیرکل راه آهن خراسان گفت: با اعطای 50 درصد تخفیف به همه محصولات در کریدور ترانزیتی  ریلی سرخس- رازی شاهد رشد چشم گیری در حمل بار در این محور بوده، به طوری که از ابتدای سال جاری تا 18 اردیبهشت ماه، 8 هزار تن کود شیمیایی از ترکمنستان به مقصد ترکیه حمل گردیده،  این در حالی است که با توجه به مدت مشابه در سال قبل با تناژ 1430 تن 458 درصد رشد داشته است.
مهندس ضیایی مهر افزود: با اعطای تخفیف مذکور، در کریدور ترانزیتی  ریلی رازی به سرخس نیز در همین بازه زمانی 1700 تن بار از ترکیه به مقصد ترکمنستان حمل شده که نسبت به مدت مشابه، 81  درصد رشد داشته که عمده محمولات ترانزیتی شامل صفحات چوبی، کنجاله دانه های روغنی، تجهیزات سرد کننده، لوازم برقی و سایر کالاها می‌باشد.
وی ضمن بیان اهمیت کریدور ترانزیتی ریلی سرخس- رازی گفت: کشور ما با توجه به قرار گرفتن در کریدور تراسیکا، نقطه اتصال کشورهای آسیای میانه به حاشیه دریای سیاه و منطقه قفقاز و در نتیجه به شرق اروپا می‌باشد که می‌توان با سرمایه گذاری در حمل و نقل ریلی باعث رونق تجارت و افزایش درآمدهای ترانزیتی در کشور شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار