دبیر اصولگرایان تحولخواه مشهد با بیان اینکه « شوک کناره‌گیری دکتر قالیباف آرای آیت الله رئیسی را جهشی بالا برد» طرح تلفیق شعارهای قالیباف و رئیسی را در انتخابات با عنوان « دولت مردمی کار و کرامت » اعلام کرد .
کد خبر: ۴۲۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰ 15 May 2017
حسین نعیم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی افزود : پیش از این در بیانیه ای اعلام کرده بودیم که رای ما در مرحله اول انتخابات سلبی است و نه به ناکارآمدی و دولت ناکارآمد فعلی اولویت اول ماست که با این اقدام مجاهدانه و ایثار دکتر قالیباف در کناره گیری به نفع آیت الله رئیسی در لبیک به وحدت اصولگرایان معتقدیم انتخابات تک مرحله ای و بفضل الهی با پیروزی دکتر رئیسی به سرانجام می‌رسد.
 شعارهای قالیباف و رئیسی ترکیب شد / طرح تلفیقی دولت‌های قالیباف و رئیسی رسید / مشهدی‌ها در انتخابات تعیین کننده شدند / شوک کناره‌گیری دکتر قالیباف آرای آیت الله رئیسی را جهشی بالا برد
وی با اشاره به آخرین نظرسنجی‌های موثق در روزهای اخیر گفت: مجموع آرای دکتر قالیباف و ایت الله رئیسی در مشهد و خراسان رضوی در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد است؛ ضمن اینکه موج خبری انصراف دکتر قالیباف باعث انسجام بیشتر جریان اصولگرایی شده است.
دبیر اصولگرایان تحولخواه مشهد خاطرنشان کرد: عملکرد ضعیف دولت در مسائل معیشتی مردم و اشتغال و نیز مدیریت ناکارآمد بسیاری از نهادهای دولت در سالیان اخیر مانند ورزش و جوانان و سیاست‌زدگی و وصل کردن همه امور مردم به فرجام برجام از جمله مشکلات سالیان اخیر دولت فعلی بوده که باعث ناامیدی مردم از تداوم این روند شده است.
به گفته وی مشهدی‌ها در انتخابات اخیر تعیین کننده هستند و وحدت میان آقایان سعید جلیلی که ایثارگرانه از حضور در انتخابات به نفع وحدت اصولگرایان انصراف داد و دکتر قالیباف که مجاهدانه نشان داد که به عمل کار برمی‌آید منجر به پیروزی مجدد جریان اصولگرایی در کشور با انتخاب آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، خواهد شد.
وی همچنین از فعالیت ستادهای اصولگرایان تحولخواه به نفع آیت الله رئیسی و با شعار ترکیبی شعارهای دکتر قالیباف ( دولت مردم ) و آیت الله رئیسی ( کار و کرامت ) با عنوان دولت مردمی کار و کرامت خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار