فرمانده قرارگاه نصرت:
تابناک مرکزی: فرمانده قرارگاه نصرت با تاکید بر تلاش برای انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ملت ایران به کسی رای می‌دهد که بصیرت داشته باشد، سنگ محک ما ولایت است.
کد خبر: ۴۲۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 16 May 2017

به‌ گزارش تابناک مرکزی؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت در اولین سالگرد شهادت شهیدان مدافع حرم «علیرضا بابایی» و «اسد قربانی» که با حضور مسئولین و جمعی از خانواده‌های معزز شهدا در گلزار شهدای اراک برگزار شد با بیان اینکه برخی ادعا می کنند ما جنگ طلب هستیم گفت:  چرا وقتی ما می‌جنگیدیم شما در انگلستان درس می‌خواندید و ما را برای مقاومت ترغیب می‌کردید؟ ما مردانه جنگیدیم و جان دادیم ولی شما در مملکت داری، ولایتمداری، امنیت و اشتغال کم فروشی کردید.

وی با تاکید بر تلاش برای انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ملت ایران به کسی رای می‌دهد که بصیرت داشته باشد، سنگ محک ما ولایت است.

فرمانده قرارگاه نصرت تصریح کرد: رزمندگان و بچه های انقلابی‌ گوش به منویات مقام معظم رهبری دارند و لبیک گوی ایشان هستند. امروز مالک اشتر مقام معظم رهبری سردار سلیمانی است که دشمن به او کرنش می‌کند و برخی از مسئولین هم اهانت می‌کنند.

وی یادآور شد: برخی برای اینکه به آرمان‌های ما تعدی کنند بعد از 40 سال در دانشگاه‌ها از روی پرچم آمریکا و اسرائیل می‌پرند؛ شما هنوز نفهمیدید که دشمن کیست؟ شما عبرت روزگار ما هستید. کاری کردید که پدر اختلاس ایران نسبت به مدافعان حرم اظهاراتی نادرستی می‌کند.

اهوازیان با بیان اینکه شهدا عامل اقتدار نظام اسلامی هستند گفت: اگر در مذاکرات آقایان را تحویل گرفتند به خاطر برد موشکی طهرانی مقدم، غنی سازی 20 درصد احمدی روشن و سرهای بریده شده این شهدا بود نه گفتمانی  که از ان دم میزنند.

اهوازیان با اشاره به حضور مدافعان حرم برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه گفت: از اقصی نقاط مختلف جهان برای دفاع از حرم شتافتند و در این بین عده‌ای برای اینکه این الگوها را عبرت کنند گفتند مدافعان حرم برای پول رفتند ولی دریافت کنندگان فیش های نجومی را الگو می‌دانند!

وی با گله‌مندی از رفتار دولتمردان که در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم شرکت نمی کنند تصریح کرد: عده‌ای از الگوها هراس دارند. زمانی که یکی از سربازان فرانسوی به دست یک داعشی کشته شد دولتمردان ما چه بیانیه‌ای دادند پس چرا یکی از این کاغذها را برای شهدای مدافع حرم ما خرج نکردید؟

فرمانده قرارگاه نصرت با اشاره به اینکه برخی می‌خواهند نظام را تغییر دهند ولی حضور و پشتیبانی ملت همیشه در صحنه، از نظام اسلامی این اجازه را به آنان نمی‌دهد بیان کرد: می‌گویند اگر شما مدافعان حرم نبودید آمریکایی‌ها ما را بهتر بغل می‌کردند و برجام نتیجه می‌گرفت؛ می گویند چرا روی موشک‌ها نوشتید اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود؟

اهوازیان با اشاره به اینکه آن روز که رژیم غاصب صهیونیسم بر روی موشک می نوشتند تقدیم به بچه‌های غزه برای نابودی، همین آقایان سکوت کرده بودند، گفت: امروز اگر اقتدار دفاعی و نظامی کشور و حضور در صحنه ملت ولایی نبود دشمن در برابر شما قد علم کرده بود.

وی افزود: مدافعان حرم پیرو سخنان حضرت امام خمینی(ره) که فرمود؛«دفاع از مسلمین نه جغرافیا می‌شناسد و نه مرز» عازم سوریه شدند، آن وقت برخی به آنان می‌گویند حامیان اسد! باید به آنان گفت نابخرادان در کوچه‌ها بر روی خون شهدا پای می‌گذارید آن وقت به شهدای ما اهانت می‌کنید.

فرمانده قرارگاه نصرت تصریح کرد: امروز مردم عراق و سوریه و لبنان مقام معظم رهبری را به عنوان ولی فقیه خود پذیرفته‌اند و منویات ایشان را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. عزت امروز مرهون ولایت، رهبری و خون شهدا است نه گفتمانی که شما درست کرده‌اید.

وی با یادآوری حماسه رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: زمانی که جنگ بر ملت ایران از سوی رژیم بعث عراق و با حمایت 34 کشور تحمیل شد، در آن زمان سپاه و ارتش قدرتمندی نداشتیم و خیلی از فرماندهان امروز ما نوجوانان و جوانانی بودند که مدارس و دانشگاه را رها کردند و عازم جبهه‌ها شدند.

اهوازیان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان و ملت ایران با دستان خالی ولی با اعتقاد و ایمانی راسخ در برابر دشمن ایستادند و مقاومت کردند.

وی افزود: در زمانی که جنگ بر ما تحمیل شد و نیروهای بعث عراق به خرمشهر یورش آوردند از دولت وقت درخواست کمک کردیم ولی بنی‌صدر در پاسخ از ما خواست تا اندیمشک عقب نشینی کنیم تا بعد با دولت وقت عراق مذاکره کنند.

فرمانده قرارگاه نصرت ادامه داد: خرمشهر در حالی سقوط کرد که تنها 600 نفر از جمع 36 میلیونی ملت ایران به کمک آمدند و در مقابل دشمن تا بُن دندان مسلح ایستادند، چراکه در آن زمان بصیرت نبود و همه گرفتار سیاست بازی بودند و هیچ کس اعتنایی به دفاع نداشت.

اهوازیان با اشاره به اینکه کسانی که در آن روزها وضعیت ما را درک نکردند، امروز هم مدعی هستند که ارتش و سپاه و نیروی نظامی نمی خواهیم، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس این آقایان نه ناموس‌شان در خرمشهر گیر کرد و نه فرزندانشان به جبهه‌ها آمدند. نزدیک به 40 روز از خرمشهر دفاع کردیم ولی در نهایت خرمشهر سقوط کرد.

وی افزود: بهترین جوانان، کسبه، محصلین، مردم و ... به جبهه‌ها آمدند. دیگی از معنویت در جبهه‌ها به قلیان درآمد؛ بچه‌های ما در آن دوران بصیرت پیدا کرده بودند. هشت سال تمام در مقابل دشمن ایستادیم و یک لحظه از آرمان‌های خود عقب ننشستیم.

فرمانده قرارگاه نصرت تصریح کرد: قطعنامه امضا شد و حضرت امام خمینی(ره) به ما فرمود؛«من جام زهر را نوشیدم». به ما گفتند شما رزمنده‌ها کاری از پیش نبردید ولی ما با اجرای قطعنامه از عراق خسارت می‌گیریم ولی کو کجا رفت؟ اگر دستاوردی هم بوده امروز همین رزمندگانی هستند که انتقام خون شهدای ما را با اقتدار می‌گیرند. آن وعده‌ها چه شد؟

سردار اهوازیان ادامه داد: آهسته و آرام کشور به سمت استحاله فرهنگی سوق داده شد و هر چند وقت یک بار شهید گمنام آوردند. با حضور شهدای گمنام به پیکره ملت انرژی تزریق می‌شد و ما را ترغیب می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه در زمان مذاکرات پیکر شهدای غواص را آوردند، گفت: شهدای غواص همزمان با بحث مذاکرات آمدند تا بگویند سیاستمداران، آقایان امروز مقدورات دارید ما آن روز با دست خالی جنگیدیم و با دستان بسته پیروز بازگشتیم کشور را به باد ندهید.

وی افزود: بیش از شش سال از جنگ حرم می‌گذرد و از 90 درصد مسافتی که در در دست داعش و گروه‌های تکفیری بود امروز کمتر از 8 درصد تحت اشغال مانده است، ما امروز به 33 کیلومتری پایتخت داعش(رقه) رسیده‌ایم و کمتر از یک‌درصد از شهدای دوران دفاع مقدس را داده‌ایم. در حالیکه 116 کشور این گروه‌های تروریستی را حمایت می‌کنند.

فرمانده قرارگاه نصرت تصریح کرد: امروز گروه‌های تکفیری و تروریستی داعش در برابر مقاومت مدافعان حرم متحمل هزینه‌های سنگینی شده است تا جایی که شلیک به یک مدافع حرم برایش یک میلیارد تومان هزینه دارد. آن وقت آقایان می‌گویند شما چه کردید؟

فرمانده قرارگاه نصرت تصریح کرد: دولت‌ها باید بدانند که نوکر مردم هستند و وظیفه‌شان خدمت به مردم است. احزاب و گروه‌های سیاسی و همه مسئولین و مدیران بدانند که برای توجیه اشتباهات خود حق ندارند از ولایت، شهدا و آرمان‌های امام مایه بگذارند. آوردهای خودشان را بیاوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار