معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان از کاهش ۳۰درصدی جرائم خبر داد.
کد خبر: ۴۲۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ 16 May 2017
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: سال گذشته در استان همدان شاهد کاهش ۳۰ درصدی جرائم بودیم که این نشان از آرامش در جامعه است.

به گزارش  تسنیم ، محمدابراهیم الهی‌تبار در مراسم افتتاح فاز یک سایت اداری اتاق اصناف همدان، اظهار داشت: فصل انتخابات است و امیدواریم که مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی با انتخاب فرد اصلح اتفاق مبارکی را برای نظام رقم بزنند.

وی با اشاره به روز سه خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، بیان کرد: حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از نمادهای مقاومت ایران در برابر استکبار و نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و تاریخ ایران زمین است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه در آستانه مناسبت‌ها رحلت امام راحل و 15 خرداد هستیم، عنوان کرد: یاد شهیدان و امام شهیدان را گرامی می‌داریم.

وی درباره اینکه مشکل توسعه استان همدان اقتصادی نیست بلکه مسائل غیراقتصادی است، تصریح کرد: استان همدان در حوزه‌های گردشگری و معادن از استان‌های غنی و پرظرفیت در سطح کشور است.

الهی‌تبار اظهار داشت: استان همدان دارای نیروی انسانی فراوانی است و امروز چه بسیار افرادی که از استان رفته‌اند و در شهرهای دیگر مشغول به کاری شده‌اند چرا که مشاهیر و مخافر استان همدان بی‌شمار هستند.

وی افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر خود به همدان، همدان را استانی با رمز و راز و آب و هوایی متفاوت تفسیر کردند و گفتند که من مانده‌ام همدان چنین فرزندانی را چگونه پرورش می‌دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه توسعه‌های در استان رقم می‌خورد که عده‌ای مخالفت می‌کنند، بیان کرد: عده‌ای سنگ‌اندازی می‌کنند و در برخی اقدامات که استان‌های دیگر موفق هستند در استان همدان با محدویت مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت بیش از میلیون‌ها نفر نجات یافتند، عنوان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت افرادی که با فقر و هزینه‌های سرسام‌آور درمانی زندگی می‌کردند، نجات یافتند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته در استان همدان شاهد کاهش 30 درصدی جرائم بودیم که این نشان از آرامش در جامعه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار