فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: استان ایلام دارای آسیب‌های اجتماعی فراوانی بوده که می‌توان با کمک خواص بسیجی این آسیب‌ها را کم کرد و در مقابل آنها چاره‌جویی کرد.
کد خبر: ۴۲۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰ 16 May 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در همایش بصیرتی خواص اجتماعی بسیج سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: خواص بسیجی گروه‌های مرجعی در محل زندگی، محل کار و حتی برخی از استان در حد استان و منطقه نیز مرجعیت دارند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: استان ایلام دارای آسیب‌های اجتماعی فراوانی بوده که می‌توان با کمک خواص بسیجی این آسیب‌ها را کم کرد و در مقابل آنها چاره‌جویی کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آسیب‌هایی مانند طلاق، حاشیه‌نشینی و بیکاری و ... در استان ایلام وجود دارد که می‌توان به عنوان خواص اجتماعی در موضوعات مطروحه حضور داشته باشند.

این فرمانده ارشد نظامی با اشاره به حرکت انقلابی امام در سال 57 اضافه کرد: امام در سال 57 بر مبنای بازگشت به اسلام واقعی این انقلاب را بنا نهاد و قصد نداشت که به سمت تحجربریم که این روزها همه به این موضوع متهم می‌شویم.

حسینی تصریح کرد: اسلام از قبل وجود داشت و مربوط به 1400 سال پیش است و اجداد ما هم شیعه بوده‌اند و انقلاب اسلامی با هدف پیاده کردن احکام واقعی اسلام شکل گرفت و گرنه همه ما و اجداد ما مسلمان بودند، امام آمد از تا از روی چهره اسلام پرده را بردارد و هویت واقعی اسلام را ظاهر کرد و نور خورشید عدالت در کالبد امام و انقلابیون 57 و همه کشور تابید.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: امام کاخ ظلم و ستم را فرو ریخت و علیه بی‌حجابی قیام کرد، امام علیه مشروبخواری و گردنکشی قیام کرد تلاش کرد تا حق مظلومان را از مستکبران بگیرد.

وی ادامه داد: انقلاب شد تا اسلام واقعی مستقر شود و انقلاب شد تا جمع خاصی صاحب مملکت نباشند و ثروت مملکت به خارج برده نشود، انقلاب شد تا هیات حاکمه و بخش عمده‌ای از روز رئیس کشور و دولت و استانداران در عشتکده‌ها نباشند.

این یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس اضافه کرد: اگر بنا باشد دوباره به قبل از 57 بازگردیم پس چرا انقلاب کردیم، شعار انقلاب اسلامی استقلال و آزادی و انقلاب اسلامی بود و این شعار نه تنها مختص به امام بود بلکه انقلابیون هم آن شعار را سر دادند.

حسینی تصریح کرد: آزادی که امروز نیامده که فلان آقا ادعا می‌کند آن را به مردم بخشیده است بلکه این شعار انقلابیون و امام بود که به مردم بخشیده شد.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: آزادی واقعی که همان کرامت انسان‌ها ، دوستی و برادری، تعاون و همکاری توسط نبی مکرم اسلام (ص) آورده شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار